تاریخ انتشار: 1397/12/06 00:38
کد خبر: 108707

علاقه استقلال شفر به برد 3-0

علاقه استقلال شفر به برد 3-0

 استقلال امروز با پیروزی ۳-۰ مقابل ذوب‌آهن ۳۴ امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد. این بیست و دومین برد استقلال در لیگ برتر با هدایت وینفرد شفر بود. سرمربی آلمانی این ۲۲ برد را در ۴۰ بازی که در لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشسته به دست آورده . قاعدتا باید تعداد بردهای کم‌گل مثل ۱-۰، ۲-۱ و کلا بردهای با حداقل اختلاف، بیشتر از پیروزی‌های پرگل باشد اما استقلال شفر در این مدت نشان داده که به بردهای حداقلی علاقه‌ای ندارد.

ششمین برد ۳-۰ استقلال و شفر

پیروزی امشب، ششمین برد استقلال شفر با نتیجه ۳-۰ بود. در کمال تعجب تعداد بردهای استقلال با این نتیجه بیشتر از پیروزی‌های این تیم با هر نتیجه دیگری در لیگ برتر است! فصل گذشته استقلال موفق شد سپاهان، استقلال خوزستان و سپیدرود رشت را با این نتیجه شکست دهد و در لیگ هجدهم تراکتورسازی، صنعت نفت و ذوب‌آهن تیم‌هایی بودند که با این نتیجه مغلوب استقلال شدند. در واقع تعداد بردهای استقلال با نتیجه ۳-۰ دوبرابر بردهای این تیم با نتایج دیگر است!

بردهای ۴تایی هم کم نیست

استقلال شفر سابقه ۳برد با نتیجه ۴-۰ را هم در کارنامه دارد. دو برد در فصل گذشته مقابل صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم و یک پیروزی در این فصل در برابر پیکان با نتیجه ۴-۰ برای استقلال رقم خورده است. آبی‌ها با شفر نتایج ۱-۰، ۲-۰ و ۲-۱ را هم ۳بار تکرار کرده‌اند. استقلال فصل گذشته دو بار هم تیم‌های سیاه جامگان و فولاد خوزستان را با نتیجه ۴-۱ شکست داده است. بردهای ۳-۲ و ۵-۰ هم فقط یک بار برای استقلال شفر ثبت شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw5nd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط دفاع استقلال با یک معمای بزرگ!