تاریخ انتشار: 1397/12/06 19:28
کد خبر: 108629

رایزنی برای بازگشت کریمی به خانه

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به تمایل جامعه ورزش گیلان به بازگشت کریمی به سپیدرود رشت گفت: علی کریمی هزینه‌های زائد سپیدرود را حذف کرده و سپیدرود خانه ایشان است.
رایزنی برای بازگشت کریمی به خانه

قربانعلی الماس‌خاله در رشت با اشاره به عدم برگزاری تمرین سپیدرود اظهار کرد: بازیکنان سپیدرود رشت و هواداران این تیم خواهان بازگشت کریمی به سپیدرود بوده و حاضر به انجام تمرین و حضور در مسابقات بدون حضور سرمربی خود نیستند.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی مثبت علی کریمی در سپیدرود خاطرنشان کرد: با حضور کریمی در سپیدرود، هزینه‌های اضافه باشگاه حذف‌شده و امکانات خوبی از سوی ایشان برای سپیدرود فراهم‌شده است، علی کریمی فردی فوتبالی بوده و در فوتبال ایران جایگاه رفیعی دارد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اذعان به حمایت تمام‌قد هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان از علی کریمی افزود: هرگز به فرد دیگری در سپیدرود فکر نمی‌کنیم، او هرگز انتظار کمک مالی از سوی هیئت فوتبال و اداره کل ورزش نداشته و خواهان حمایت معنوی و پرداخت بدهی‌های گذشته باشگاه بوده است.

وی با تأکید بر محبوبیت بالای کریمی نزد جامعه ورزش استان افزود: کریمی محبوب هواداران، بازیکنان و مسؤولان ورزشی و غیرورزشی استان گیلان بوده و برای بازگشت وی به سپیدرود از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد، ما نیز در هیئت فوتبال و اداره کل ورزش گیلان خواهان بازگشت سرمربی محبوب سپیدرود به این تیم هستیم.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به تفکر نتیجه گرایی در فوتبال کشورمان افزود: این تفکر در نزد مردم فوتبال فهم رشت وجود نداشته و هواداران به‌خوبی از خدمات ارزنده کریمی در سپیدرود آگاه هستند، سپیدرود خانه کریمی بوده و در هر لیگی که حضورداشته باشیم، خواهان حضور کریمی در سپیدرود هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awqov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی به هیچ وجه حاضر به برگشتن نیست/ تمرینات فعلاً تعطیل!