تاریخ انتشار: 1397/12/07 10:52
کد خبر: 108559

عرب به صحبت های زنوزی واکنش نشان داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت های مالک باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد و گفت: پرسپولیس به فکر آرامش داوران در قضاوت‌هایشان است.
عرب به صحبت های زنوزی واکنش نشان داد

ایرج عرب در گفتگو با خبرنگار، درخصوص صحبت های محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز که عنوان کرده است با چینش داوری و فشار به آنها کمک های غیر محسوسی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به برخی تیم ها می شود گفت: من صحبت های آقای زنوزی را نخوانده ام. نمی دانم دقیقا درباره چه مساله ای صحبت کرده اند. به هر حال مالک باشگاه هستند و می توانند اظهار نظر کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: نمی دانم مخاطب و منظور صحبت های او چه کسی است. تنها می توانم راجع به پرسپولیس و حیطه اختیارات خودم اظهار نظر کنم. تلاش کرده‌ایم در همین مدت کوتاه محیطی را برای آرامش داوران ایجاد کنیم تا از تنش فکری فاصله بگیرند و بتوانند قضاوت های خوب خود را ادامه دهند.

وی درباره جلسه اخیر خود با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ نیز اظهار داشت: من در همان جلسه که مربوط به برنامه فشرده بازی های لیگ برتر بود هم اعلام کردم که تمام و کمال برای بهبود روند کیفی قضاوت ها آماده همکاری هستیم. درباره بازی های فشرده لیگ برتر از آنها خواستیم تا بازنگری صورت بگیرد تا تصمیم مناسبی برای باشگاه ها گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxz8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زنوزی: داور دو پنالتی تراکتورسازی را نگرفت/ برای هواداران پرسپولیس متاسفم