تاریخ انتشار: 1397/12/07 15:21
کد خبر: 108525

دانشگر: استقلال هم اندازه دیگر مدعیان برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد

محمد دانشگر، مدافع میانی تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که آبی‌پوشان تهرانی حتی در بدترین روزهای‌شان هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند.
دانشگر: استقلال هم اندازه دیگر مدعیان برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد

محمد دانشگر با اشاره به پیروزی استقلال برابر ذوب‌آهن گفت: ما یک بازی سخت را با برد پشت سر گذاشتیم. پیروزی ذوب‌آهن برابر الغرافه نشان داد که آنها از لحاظ فنی چه کیفیتی دارند و ما یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر را شکست دادیم. نکته مهم، بازی بسیار خوبی بود که انجام دادیم و این سه امتیاز هم به ما کمک کرد تا جایگاه‌مان در جدول بهتر شود. الان در رده چهارم هستیم، ولی این فرصت را داریم تا باز هم خودمان را در بازی‌های آینده بالا بکشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند در لیگ امسال به قهرمانی برسد، عنوان کرد: استقلال یک باشگاه بزرگ و ریشه‌دار در فوتبال ایران و آسیاست به همین دلیل حتی در بدترین روزهایش هم مدعی جدی قهرمانی است. ما در لیگ امسال در برخی از بازی‌ها امتیازهای حساسی از دست دادیم، اما هیچ وقت ناامید نشدیم و حالا هم موقعیت خوبی داریم. در نیم‌فصل دوم گرفتن امتیاز خیلی سخت است، ولی هدف ما این است که تا پایان لیگ برتر کمترین امتیاز را از دست بدهیم. استقلال هم اندازه دیگر مدعیان برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد و این شانس نسبت به دیگر مدعیان کمتر نیست.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته تیمش برابر فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: فولاد هم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است که بعد از تغییرات در کادر فنی، نتایج خوبی گرفته است. بازی در اهواز برای هر تیمی سخت است، ولی ما در این بازی هدفی جز برد نداریم. موقعیت استقلال در جدول طوری است که باید این بازی را ببریم و گرفتن سه امتیاز از فولاد برای استقلال بسیار حیاتی و مهم است. امیدوارم این روند خوبی که داریم را ادامه دهیم و در این بازی هم با برد زمین را ترک کنیم.

دانشگر با اشاره به شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اینکه خیلی‌ها معتقدند استقلال در گروهی با حضور تیم‌های الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات کار سختی در پیش خواهد داشت، تصریح کرد: استقلال در آسیا تیم پرافتخاری است. ما در یکی دو سال گذشته هم در گروه‌های سختی قرار گرفتیم، ولی نتایج خوبی گرفتیم. الهلال، العین و الدحیل تیم‌های پرقدرتی هستند، ولی ما هم استقلال هستیم و هیچ ترسی از حریفان‌مان نداریم.

وی درباره عملکرد خودش در استقلال و اینکه در بازی با ذوب‌آهن یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم، ولی همیشه سعی می‌کنم که دنبال پیشرفت باشم. امیدوارم که در هر بازی برای استقلال بازیکن تأثیرگذاری باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368n9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تداوم اعتصاب  بازیکنان پارس جنوبی