تاریخ انتشار: 1397/12/08 15:05
کد خبر: 108403

قوچان نژاد و ترابی در لیست 10 انتقال تاثیرگذار در لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی 10 ترانسفر مهم تیم های حاضر در لیگ قهرمانان را بررسی کرده است.
قوچان نژاد و ترابی در لیست 10 انتقال تاثیرگذار در لیگ قهرمانان آسیا

دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 از روز دوشنبه سیزدهم اسفند ماه در قاره کهن آغاز خواهد شد و تیم های باشگاهی دوباره وارد رقابتی جذاب می شوند.

در حالی که حدود یک هفته تا شروع این مسابقات باقی مانده، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی 10 نقل و انتقال مهم و اثرگذار تیم های حاضر در لیگ قهرمانان را بررسی کرده است.

در این مطلب، نام 2 بازیکن ایرانی نیز دیده می شود. اولین نفر، رضا قوچان نژاد است که از آپوئل قبرس راهی اف سی سیدنی استرالیا شد و در بازی های منطقه شرق به همراه این تیم حضور خواهد داشت. سایت ای اف سی درباره گوچی نوشته است: او در اوایل سال 2019 از قبرس به استرالیا آمد تا به اف سی سیدنی بپیوندد. این مهاجم وقتی در ماه فوریه برای تیم جدیدش بازی کرد، به اولین ایرانی تبدیل شد که در لیگ استرالیا به میدان رفته است. این بازیکن 31 ساله عمده دوران بازیگری اش را در بلژیک و هلند سپری کرده و در هر دو کشور آمار گلزنی فوق العاده ای داشته است. قوچان نژاد در جام جهانی و جام ملتهای آسیا هم برای تیم ملی ایران گلزنی کرده است.

دیگر بازیکن ایرانی حاضر در این فهرست، مهدی ترابی است. این وینگر خلاق و تکنیکی که به زعم برخی کارشناسان، بهترین بازیکن فصل قبل لیگ ایران بود، در ابتدای فصل با پرسپولیس قرارداد بست و به دلیل محرومیت سرخپوشان از نقل و انتقالات، در زمستان به تیم جدید خود ملحق شد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره انتقال ترابی به پرسپولیس نوشت: فینالیست سال قبل، یعنی پرسپولیس، پس از محرومیت دو پنجره ای از نقل و انتقالات، فعالیت های خود را در زمستان از سر گرفت. این تیم که وحید امیری و فرشاد احمدزاده را از دست داده بود، فاز تهاجمی خط هافبک خود را با جذب مهدی ترابی از سایپا تقویت کرد. بازیکن 24 ساله یکی از هیجان انگیز ترین استعدادهای فوتبال ایران است. سرعت بالای او به پرسپولیس یک بُعد جدید می بخشد و دید باز و قدرت شوتزنی این بازیکن باعث می شود موقعیت های گل مختلفی برای خودش و هم تیمی هایش فراهم شود.

در میان بازیکنان دیگری که در فهرست ای اف سی قرار دارند، نام های ویژه ای همچون سباستین جووینکو، مروان فلینی و مهدی بن عطیه دیده می شوند. این سه بازیکن همگی با تجربه سال ها بازی در فوتبال اروپا راهی قاره کهن شده اند. جووینکو از تورنتو کانادا به الهلال عربستان پیوسته، مروان فلینی از منچستر یونایتد راهی شاندونگ لوننگ شده و بن عطیه از یوونتوس به تیم الدحیل قطر ملحق شده است.

دیگر نفرات حاضر در لیست ای اف سی هم لئاندرو دامیائو (کاواساکی فرونتال ژاپن)، ارسلانمیرات امانوف (لوکوموتیو ازبکستان)، لونگ ژوانگ ترونگ (بوریرام تایلند)، شویا ناکاجیما (الدحیل قطر) و لئاندرو ولازکز (جوهور دارالتعظیم مالزی) هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ap6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل های اول و سوم پرسپولیس در بین گل‌های برتر لیگ قهرمانان آسیا