تاریخ انتشار: 1397/12/09 10:52
کد خبر: 108312

افت پرسپولیس را قبول ندارم/تا آخرین لحظه برای بالا بردن جام می‌جنگیم

هافبک تکنیکی پرسپولیس گفت: هماهنگ شدن بازیکنان جدید با تیم زمان می‌برد و هواداران مطمئن باشند تیم به روند پیروزی‌هایش برمی‌گردد.
افت پرسپولیس را قبول ندارم/تا آخرین لحظه برای بالا بردن جام می‌جنگیم

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در یک دیدار حساس باید به مصاف صنعت‌نفت آبادان برود. این بازی از آن جهت حساس است که سرخپوشان هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان دو امتیاز مهم را از دست دادند. به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس هم‌قسم شدند تا این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند. از همین رو گفت‌وگویی با سیامک نعمتی هافبک تکنیکی و شوتزن پرسپولیس انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

* بازی با صنعت‌نفت را چطور می‌بینی؟

در لیگ برتر به خصوص نیم‌فصل دوم بازی راحت و آسانی وجود ندارد و همه تیم‌ها برای گرفتن امتیاز به میدان می‌آیند. به همین دلیل بازی امروز قطعاً دشوار خواهد بود، ولی ما محکوم به برد هستیم و جای هیچ اشتباهی وجود ندارد. هر طور شده باید سه امتیاز بازی امروز را به دست بیاوریم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

* برای این بازی مصدومان زیادی هم دارید.

بله، متأسفانه چند بازیکن مهم ما مصدوم هستند و معلوم نیست امروز بازی می‌کنند یا خیر. واقعیت این است که فشار بازی‌ها زیاد است و طبق برنامه‌ریزی مجبوریم هر چهار روز بازی کنیم. به همین دلیل تیم ما با بحران مصدومیت مواجه شده. امیدوارم بازیکنان آسیب‌دیده هرچه زودتر به شرایط بازی برسند و به تیم کمک کنند.

* شرایط خودت برای این بازی چطور است؟

خدا را شکر تمرینات خوب و منظمی داشتم و هم به لحاظ روحی و هم جسمی آماده هستم و اگر کادر فنی صلاح بداند با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

* در بازی با نفت مسجدسلیمان ۲ امتیاز مهم را از دست دادید.

دنبال بهانه گرفتن نیستم، ولی واقعاً زمین بازی در مسجدسلیمان بد بود و نمی‌شد حتی چهار تا پاس ساده به هم داد. کیفیت زمین در سطح لیگ برتر نبود و حیف شد ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم. دیگر نمی‌خواهیم این فرصت‌ها را به راحتی از دست بدهیم.

* بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس در نیم‌فصل دوم افت کرده است.

با احترام به منتقدان، افت پرسپولیس را قبول ندارم. تیم ما بازیکنان جدید زیادی جذب کرد. هماهنگ شدن آن‌ها با تیم زمان می‌برد و هواداران مطمئن باشند تیم به روند پیروزی‌هایش برمی‌گردد. به نظرم بازیکنان جدید همگی باکیفیت هستند و شما خواهید دید که آن‌ها در ادامه فصل کمک زیادی به پرسپولیس خواهند کرد.

* پرسپولیس توانایی قهرمانی در این فصل را دارد؟

ما تیم بسیار خوب، کادر فنی بادانش و هواداران بی‌نظیری داریم. به نظرم پرسپولیس قطعاً یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود و برای بالا بردن جام تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

* هفته آینده فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و شما باید به مصاف پاختاکور بروید. این دیدار را چطور می‌بینی؟

ما فصل گذشته به فینال رسیدیم، ولی نتوانستیم قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و سطح بازی‌ها بسیار بالاست. به نظرم ما باید پله‌پله جلو برویم. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب مقابل پاختاکور، شروع خوبی در آسیا داشته باشیم.

* حرف پایانی؟‌

می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از هواداران انجام دهم که همیشه و در هر شرایطی حامی پرسپولیس هستند و در سخت‌ترین شرایط جوی و زندگی به ورزشگاه می‌آیند و ما را تشویق می‌کنند. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب دل آن‌ها را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lle57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غیرقابل پیش بینی ترین برانکو در دیدار برابر استقلال خوزستان