تاریخ انتشار: 1397/12/09 15:39
کد خبر: 108278

حسین فرکی: پیکان در خیلی از بازی‌ها از نظر فنی به حقش نرسیده است

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد این تیم برای آنکه به تیمی کامل تبدیل شود، هنوز خیلی کار دارد.
حسین فرکی: پیکان در خیلی از بازی‌ها از نظر فنی به حقش نرسیده است

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده شهرخودرو اظهار داشت: ما در هفته چهارم دور برگشت هستیم، چرا که یک بازی‌مان با سایپا به تعویق افتاد. ما در سه بازی اول باختیم، اما در تبریز سه امتیاز باارزش کسب کردیم. با برد خیلی خوبی که در تبریز کسب کردیم الان از نظر روحی شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل داریم و با اتحاد و همدلی بیشتر می‌خواهیم در ادامه فصل نتایجی در شأن باشگاه پیکان کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: قطعاً اهمیت بازی فردای ما به خاطر میزبانی‌مان بالاست، یک بازی سخت و دشوار با تیمی که در این فصل نتایج خیلی خوبی را کسب کرده است. پدیده جایگاه خیلی خوبی در جدول دارد و امتیازات زیادی را جمع کرده است. این بازی سه امتیاز خیلی باارزشی دارد که امیدوارم با کسب آن بتوانیم به خوبی به ادامه بازی‌های لیگ برگردیم.

فرکی یادآور شد: سازمان لیگ به ما اعلام کرده در تاریخ 21 اسفند باید بازی معوقه‌مان با سایپا را انجام دهیم و دیدارمان با صنعت نفت آبادان نیز به جای 24 اسفند، 26 اسفند برگزار خواهد شد. به‌هرحال باید برای هر بازی تمرکز بالا داشته باشیم تا ان‌شاءالله قبل از سال نو امتیازات خوبی را کسب کنیم. در سال جدید هم از هشتم فروردین باید به میدان برویم و این نشان می‌دهد که بازی‌ها پشت سر هم و بدون وقفه انجام خواهند شد. من امیدوارم در این شرایط بازیکن مصدوم و محروم نداشته باشیم و با همین نفرات تا آخر به خوبی پیش برویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این سؤال که پیروزی مقابل ماشین‌سازی بعد از هشت باخت توانست شخصیت از دست رفته پیکان را برگرداند یا نه، گفت: قطعاً هر بردی به تیم شخصیت می‌دهد. من فکر می‌کنم ما هنوز خیلی کار داریم تا به تیمی که باید تبدیل شویم. اگر بخواهیم شرایط خیلی خوب داشته باشیم باید بازی‌های بیشتری را ببریم. اعتقاد من این است که شرایط تیم ما به گونه‌ای بوده و هست که نباید امتیازات بعدی را از دست بدهیم، مخصوصاً در بازی با تیم‌هایی که در جدول هم‌رده ما هستند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم این‌طور بازی‌ها را ببریم قطعاً شرایطمان در جدول بهتر می‌شود. کسب امتیازات بیشتر شخصیت تیم را بالاتر می‌برد، اما پیکان یک تیم ریشه‌دار است و شخصیت بالای تیمی دارد و اگر فکر کنیم که با از دست دادن چند امتیاز شخصیت تیم از دست رفته تفکر درستی نیست. به نظر من پیکان در خیلی از بازی‌ها از نظر فنی به حقش نرسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnolv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی:  داور فغانی است و ما نگرانی از بابت داوری نداریم