تاریخ انتشار: 1397/12/09 23:40
کد خبر: 108221

بازگشت آرامش به خط دفاعی پرسپولیس!

سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده عملکرد بسیار خوبی در خط دفاع پرسپولیس داشتند و یک کلین شیت دیگر را هم برای قرمزها به ثبت رساندند.
بازگشت آرامش به خط دفاعی پرسپولیس!

تیم پرسپولیس در حالی صنعت نفت آبادان را شکست داد که شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی پس از یک هفته دوری به ترکیب اصلی این تیم بازگشته بودند. سرخ ها که در نیم فصل دوم مقابل تیم های خوزستانی ناکام بودند، این بار هم استرس یک نتیجه نامطلوب را مقابل صنعت نفت داشتند و بارش باران نیز بر میزان این اضطراب افزود و کار شاگردان برانکو ایوانکوویچ را سخت تر کرد.

در هوای بارانی استادیوم آزادی هر اشتباه می توانست حکم یک گل را برای هر دو تیم داشته باشد اما هرچه از زمان بازی گذشت، مشخص شد که تیم زرد و آبی پوش آبادانی، نه توانی برای رخنه به دفاع قرمزها دارد و نه برنامه ای جدی برای ضد حمله و غافلگیر کردن سرخ ها.

با این حال در نفوذی که نفتی ها داشتند، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده به خوبی راه را بر هافبک ها و مهاجمان حریف سد کردند که اوج این ها یک قطع توپ از سوی سیدجلال در نیمه نخست بود. البته بالوتلی در چند صحنه به زیبایی پرسپولیسی ها را دریبل می کرد اما هرچقدر که به دروازه پرسپولیس نزدیک می شد، سرخ ها حلقه محاصره را بر او تنگ و کار را برایش سخت تر می کردند.

نفوذ دو دفاع کناری و آزادی عمل آن ها در حمله، فضا را برای حرکت تیم میهمان باز می گذاشت اما سرعت بالای مهدی شیری و همچنین توانایی نادری سبب می شد تا آن ها خیلی زود بازگشته و مانع از پی ریزی حمله و ارسال توپ به محوطه جریمه شوند. همچنین شجاع و سیدجلال نیز سانتر های ارسال شده را به خوبی دفع می کردند.

در یکی از این صحنه ها سیدجلال 37 ساله با پرشی فوق العاده سانتر نفتی ها را دفع کرد. تلاش کاپیتان پرسپولیس در این صحنه و از خودگذشتگی او در این سن و سال، به خوبی نشان داد که چرا القابی چون صخره و سوپرمن برای این بازیکن برگزیده شده است.

در بازی قبلی نیز نفت مسجد سلیمان خیلی نمی توانست توپ را در زمین پرسپولیس نگه دارد و چند دقیقه مداوم حمله کند، اما شاید ناهماهنگی نادری و کمال باعث می شد تا آن ها چند فرصت خوب به دست آورند ولی این بار با شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی، استحکام به خط دفاعی پرسپولیس بازگشت و آن ها به خوبی پارتیزان های برزیلی پوش را ناکام گذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxrzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور دو مدافع مصدوم پرسپولیس در ایفمارک