تاریخ انتشار: 1397/12/10 14:01
کد خبر: 108186

استقلال به خودباورى قهرمانی رسیده است

حالا دیگر باید استقلال را بخت اول قهرمانی بدانیم.
استقلال به خودباورى قهرمانی رسیده است

تیمی که یاد گرفته چطور باید در خانه حریف هم پیروز شود. صرف نظر از گل دیدنی منشا که یکی از دیدنی ترین گلهای فوتبال ایران بود باید به تیز هوشی و بازیخوانی پاتوسی اشاره کرد که گل دوم استقلال آنرا ثابت می‌کند. در زمان گل دوم و در شرایطی که در تصویر تلویزیونی اصلا پاتوسی دیده نمی‌شد اما بازیخوانی خوب او و رفتن به فضایی که در بازی گذشته نیز از همین فضا موفق به گلزنی شده بود نشان داد که گلزنی‌های این بازیکن شانسی نیست. پاتوسی در تنظیم زمانبندی و حمله به دروازه برای گلزنی بینظیر عمل می‌کند. اما همین  بازیکن در پرس به بازیکنان صاحب توپ حریف هم عالی کار میکند. نیمه دوم و در زمانیکه این بازیکن ضربه آزاد را زد بازگشت او و تحت فشار گذاشتن شیمبا در زمان ضدحمله حریف نشان دهنده تاثیر چشمگیر این بازیکن  در زمان دفاع هم است.

اما گل سوم  استقلال از حرکت دیدنی وریا به مرکز زمین به دست آمد. وریا می‌دانست که حریف حرکات او را برروی خط بخوبی آنالیز کرده و اجازه نفوذ به او را نمی‌داد اما حرکت منحصر بفرد او به مرکز زمین و انتخاب نزدیک ترین راه برای رسیدن به دروازه اوج هوشیاری او بود که با همکاری ایسما و ضربه دیدنی این بازیکن گل سوم شکل گرفت.

حضور دائمی چهار بازیکن استقلال در محوطه جریمه حریف نشان می‌داد که این تیم تنها  به دنبال پیروزی است تا امتیازاتی را که در نیم فصل اول از دست داده را جبران  کند موضوعی که نشان می‌دهد استقلال به خودباوری قهرمانی رسیده که خبر خوشی برای هواداران این تیم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nleeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وظیفه سنگین کریمی در بازی با پدیده