تاریخ انتشار: 1397/12/10 17:42
کد خبر: 108164

استقبال کم هواداران با وجود رایگان بودن بازی

درحالی‌که تماشای دیدار سپیدرود رشت رایگان اعلام‌شده است، هواداران این تیم استقبال کمی از دیدار به عمل‌آورده‌اند.

درحالی‌که کمتر از 15 دقیقه تا آغاز دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان باقی‌مانده، هواداران تیم سپیدرود رشت استقبال کمی از دیدار به عمل‌آورده و کم‌تر از یک‌هزار تن در ورزشگاه حضور دارند.

* نتایج ضعیف سپیدرود و استعفای کادر فنی این تیم باعث شده استقبال کمی از دیدار صورت بگیرد، به همین دلیل ترافیک روانی در اطراف ورزشگاه وجود داشته و هواداران به‌ راحتی خود را به ورزشگاه می‌رسانند.

* با پیگیری‌های باشگاه سپیدرود و مساعدت شهرداری رشت تعداد 15 دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران سپیدرود رشت از میدان انتظام به سمت ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت 13:30 در حال سرویس‌دهی است.

* دیدار دو تیم طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی در هوایی ابری و در دمای هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر برگزار می‌شود، احتمال بارش پراکنده باران در نیمه دوم مسابقه وجود دارد.

* علی کریمی در پایان هفته چهارم دور رفت هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد و در اتفاقی جالب‌توجه در دور برگشت پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان از سرمربیگری سپیدرود رشت کناره‌گیری کرد!

* برای نخستین بار در چند فصل اخیر، دیدار سپیدرود رشت بلیت‌فروشی نمی‌شود، روز گذشته به درخواست هواداران باشگاه سپیدرود رشت و پس از ارسال نامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به هیئت فوتبال، با پیگیری این هیئت و موافقت سازمان لیگ، دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان رایگان اعلام شد.

* بازیکنان سپیدرود رشت در میان تشویق هواداران برای گرم کردن وارد زمین شده‌اند، سهیل حق‌شناس سرمربی موقت سپیدرودی‌ها وظیفه تمرین پیش از دیدار را بر عهده دارد.

* کم‌تر از 20 تن از هواداران استقلال خوزستان در جایگاه مهمان حضورداشته و تیم خود را تشویق می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwjzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استارت تمرینات سپیدرود بدون حضور مربی