تاریخ انتشار: 1397/12/10 20:26
کد خبر: 108145

نفت مسجدسلیمان 2 - نساجی 2؛ تقسیم امتیازات در دقایق پایانی؛ زردهای زاگرس از شکست گریختند

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان جلالی و مرزبان به کسب تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا یک امتیاز شامل حال هر دو تیم شود.
نفت مسجدسلیمان 2 - نساجی 2؛ تقسیم امتیازات در دقایق پایانی؛ زردهای زاگرس از شکست گریختند

در نیمه اول نساجی بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 13 روی سانتر رحمان جعفری ضربه سر محمد مهدی نظری به تیر دروازه نفت برخورد کرد. در دقیقه 14 شوت رحمان جعفری را دروازه‌بان نفت دفع کرد. در دقیقه 20 این بار شوت سید محمد میری را طهماسبی، دروازه‌بان فولاد دفع کرد. در دقیقه 25 شوت اسماعیل شریفات را دروازه‌بان نساجی به راحتی مهار کرد.

در دقیقه 29 حامد شیری روی یک حرکت انفرادی زیبا از پشت محوطه جریمه شوتی زد که در درون دروازه نفت قرار گرفت. در دقیقه 32 فرشید پاداش ضربه سری زد که دروازه‌بان نساجی موفق به دفع آن شد تا نیمه اول بک گل به سود نساجی به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم نساجی کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48 ضربه سر مجتبی ممشلی از روی خط دروازه بیرون کشیده شد. در دقیقه 56 فرشاد فرجی توپ را از روی خط دروازه نساجی برگشت داد تا شریفات و میداوودی نتوانند کاری از پیش ببرند. در دقیقه 82 لاشا توتادزه ضربه ایستگاهی محکم و زیبایی زد که در درون دروازه نفت غلتید تا حساب کار 2 بر 0 شود. در دقیقه 88 اسماعیل شریفات از روی چند پاسکاری در محوطه جریمه یکی از گل ‌های خورده را جبران کرد.

 در دقیقه 3+90 روی یک ارسال از ضربه ایستگاهی میلاد خدایی اصل دروازه نساجی را برای دومین بار باز کرد تا این دیدار 2 بر 2 مساوی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxryq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ازدحام مقابل رختکن پرسپولیس، سرخپوشان را دچار مشکل کرد