تاریخ انتشار: 1397/12/11 12:36
کد خبر: 108073

علیمنصور،به دنبال تجربه ای خوب با ذوب آهن!

تیم ذوب آهن روز دوشنبه با ضعیف ترین تیم گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا دیدار می کند و برای رقابت ها با الوصل و النصر برای صعود، ملزم به برتری در این مسابقه است.
علیمنصور،به دنبال تجربه ای خوب با ذوب آهن!

علیرضا منصوریان موفقیت های قابل توجهی در لیگ قهرمانان آسیا داشته و با کنار گذاشتن شکست مقابل العین، می شود نمره خوبی به این مربی در رقابت های آسیایی داد. او با نفت تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت و با استقلال نیز از مرحله گروهی صعود کرد و حالا به دنبال تجربه ای خوب با ذوب آهن است.

این بار تیم او به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان حضور نداشت بلکه باید دو بازی پلی آف را انجام می داد. سبزها با علیمنصور علی رغم مشکلات زیاد موفق شدند الغرافه را شکست داده و به مرحله گروهی صعود کنند.

جالب این که پس از 2 برد آسیایی، ذوب آهن بازهم در لیگ به نتایج ضعیفی رسید و نتوانست طلسم برد را بشکند. شاگردان منصوریان در مقابل استقلال و ماشین سازی ناکام بودند و حالا به مصاف الزورای عراق خواهد رفت.

در بازی های اخیر منصوریان در کنار زمین جنب و جوش بسیاری داشت اما فعالیت او و تلاش شاگرداش به برد و حتی گل ختم نشد اما او به خوبی می داند که برای صعود از مرحله گروهی، باید الزورای عراق ضعیف ترین تیم گروه را شکست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368gle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان:یاد بازی ایران و ژاپن افتادم/بازیکنانم جانفشانی کردند!