تاریخ انتشار: 1397/12/11 14:15
کد خبر: 108061

قائم مقام باشگاه نساجی: به هیچ قیمتی حاضر به تغییر روز بازی با پرسپولیس نیستیم

قائم مقام باشگاه نساجی قائمشهر اعلام کرد که تیمش در روزی به غیر از ۱۷ اسفند با پرسپولیس بازی نمی‌کند.
قائم مقام باشگاه نساجی: به هیچ قیمتی حاضر به تغییر روز بازی با پرسپولیس نیستیم

مهران کاظمی، قائم مقام باشگاه نساجی قائمشهر درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده است بازی این هفته نساجی و پرسپولیس لغو و به یکی از روزهای ششم یا هفتم فروردین ماه موکول می‌شود، بیان‌ کرد: موضع باشگاه ما کاملاً مشخص است و ما به هیچ وجه در روزی به جز جمعه‌ ۱۷ اسفند با پرسپولیس بازی نمی‌کنیم.

او ادامه داد: ما که موش آزمایشگاهی نیستیم که هر کاری دوست داشتند انجام دهند. برنامه بازی‌ها از قبل مشخص شده است و ما نیز برای این بازی برنامه‌ریزی خواهیم کرد و نمی‌شود با چند خط مصاحبه این برنامه‌ریزی را بر هم زد. AFC از دو ماه پیش روزهای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرده بود و حتی تعیین کرده بود که تیم‌هایی که در پلی‌آف هستند در صورت صعود در چه روزهایی بازی می‌کنند. پس برای برنامه‌ریزی لیگ باید حدس می‌زدند که ذوب آهن یا استقلال و یا پرسپولیس قرار است در چه روزهایی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند.

کاظمی اضافه کرد: زمانی که برنامه‌ریزی لیگ را انجام می‌دادند می‌توانستند مشخص کنند که روز بازی‌های این تیم‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد. من یک سوال دارم اگر قضیه برعکس بود و نساجی در لیگ قهرمانان بود آیا باز هم این اتفاق رخ می‌داد؟ به قرآن نمی‌افتاد.

قائم مقام باشگاه نساجی قائمشهر در پایان اظهار کرد: من در حال ارسال یک نامه به بهاروند، رئیس سازمان لیگ هستم و در آن موضع باشگاه نساجی را مشخصاً اعلام می‌کنم که ما به هیچ قیمتی حاضر به تغییر روز بازی با پرسپولیس نیستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpdey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نکونام: در اکثر بازی ها داوری ها ما را بازنده کردند