تاریخ انتشار: 1397/12/11 14:47
کد خبر: 108059

نوراللهی: می‌خواهیم موفقیت‌های گذشته خود را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کنیم

احمد نواللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد او و دیگر بازیکنان این تیم با وجود خستگی و حتی مصدومیت برای سرخپوشان بازی می‌کنند.
 نوراللهی: می‌خواهیم موفقیت‌های گذشته خود را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کنیم

احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روز سه‌شنبه بازی بسیار مهمی را مقابل پاختاکور پیش رو داریم. در گروه سختی همراه با تیم‌های قدرتمند السد و الاهلی عربستان قرار گرفته‌ایم که به سه امتیاز بازی روز سه‌شنبه خیلی نیاز داریم به این خاطر باید تمام تمرکزمان را روی این بازی قرار بدهیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر همه هواداران این تیم فقط انتظار قهرمانی مسابقات پیش رو را دارند، اظهار داشت: فصل پیش با وجود خیلی از مشکلاتی که داشتیم تا فینال پیش رفتیم. این فصل هم مطمئناً می‌خواهیم موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کنیم. کارمان سخت است و برای اینکه دوباره موفقیت‌های‌مان را تکرار کنیم نیاز به همدلی و همکاری بازیکنان، کادر فنی، باشگاه و هواداران است. همه ما هدف‌مان کسب موفقیت‌های بیشتر است و ان‌شاءالله بتوانیم با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

نوراللهی با انتقاد از وضعیت زمین تمرین سرخپوشان یادآور شد: همان‌طور که می‌بینید زمین تمرین ما کیفیت خود را از دست داده است. پرسپولیس از جمله تیم‌هایی است که فوتبال را روی زمین خیلی خوب بازی می‌کند و متأسفانه ما فقط در زمین ورزشگاه آزادی چمن خوب می‌بینیم. این وضعیت قطعاً در بازی‌های آسیایی هم وجود خواهد داشت و تیم‌های رقیب ما از زمین باکیفیتی برخوردار خواهند بود. با این شرایط لازم است برای ادامه فصل حتماً ما یک زمین تمرین خوب داشته باشیم که مدیریت باشگاه قول هرگونه همکاری در این مورد را به ما داده است.

وی در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران در ارتباط با اینکه چرا او بعد بلافاصله بعد از جام ملت‌ها برای همراهی پرسپولیس در بازی سپیدرود اعلام آمادگی کرد و فکر نمی‌کرد این فشرده بازی کردن باعث مصدومیتش شود گفت: بعد از جام ملت‌ها ما بازی سختی را مقابل سپیدرود داشتیم و یکی دو بازیکن مهم تیم هم محروم بودند، به این خاطر خودم به برانکو زنگ زدم و گفتم مشکلی برای بازی با سپیدرود ندارم. به‌هرحال من حتی یک درصد هم بتوانم به تیم کمک کنم، از این کار دریغ نخواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما 44 روز در اردوی تیم ملی بودیم و با وجود خستگی زیاد رفتم رشت و بازی کردم و خدا را شکر پرسپولیس سپیدرود را برد. الان هم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار داریم. نه من، بلکه همه بازیکنان با درد و مصدومیت در بازی‌ها حاضر می‌شویم. همان‌طور که می‌بینید مسابقات هم فشرده است و هر چهار روز یک بار انجام می‌شود. به هر صورت امیدواریم تا پایان فصل بتوانیم خوب ریکاوری کرده و کمترین مصدومیت را برای بازی‌ها داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxab8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی: انتظارات از من در نبود کامیابی نیا و ربیع خواه بالاست