تاریخ انتشار: 1397/12/11 15:18
کد خبر: 108057

تابش: آقای برانکو چه کار به سپاهان دارد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: وقتی بعد از بعضی مصاحبه‌ها اشتباهات رخ می‌دهند شک‌برانگیز می‌شود.
تابش: آقای برانکو چه کار به سپاهان دارد؟

مسعود تابش در مورد اتفاقات بازی روز گذشته مقابل تراکتورسازی تبریز گفت:ما انتظار داشتیم در نیم فصل دوم قضاوت‌ها بهتر شوند.همیشه می‌گوییم اشتباهات داوری بخشی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فوتبال است، اما وقتی بعد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصاحبه‌ها، این اشتباهات رخ می‌دهند،شک‌برانگیز می‌شود.ما این مسئله را حتماً از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طریق کمیته داوران پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه گفت:دقیقا در دو بازی که نتیجه نگرفتیم، اشتباهات داوری مشهود بود. در بازی با نفت آبادان پنالتی ما را نگرفتند و کارشناسان هم به این مسئله اشاره کردند.در بازی دیروز هم تراکتورسازی روی صحنه‌ای که اصلا خطا نبود، به گل رسید، یا بازیکن تراکتور با کف پا روی مچ پای بازیکن ما آمد، اما اخراج نشد. اگر مصاحبه و بیانیه مؤثر است، بگویند ما هم قبل از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر بازی یک مصاحبه انجام بدهیم. ما امیدوار بودیم مصاحبه‌ها تأثیرگذار نباشند، اما اینطور نیست.

تابش در پاسخ به این سوال که منظورش به کدام مصاحبه‌ها است، گفت: پرسپولیس با پدیده بازی می‌کند، آقای برانکو چه کار به سپاهان دارد؟ چه لطفی به سپاهان شده است؟ ما که بیشترین فشارها را تحمل کرده‌ایم. زمانی که در آسیا حضور داشتیم، یک بازی ما به تعویق نیفتاد، اما الان همه کاری برای شما می‌شود! یا مالک تراکتورسازی مصاحبه کرد که به بعضی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم‌ها لطف می‌شود. لطف به ما چیست؟ چه امتیازی به ما دادند؟ ما فقط درخواستمان این است که عدالت برای همه رعایت شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: نمی‌دانم ما چه هیزم تری فروخته‌ایم که شاهد این اتفاقات هستیم؟ ما یک باشگاه به معنای واقعی هستیم، در رشته‌های مختلف و در رده‌های مختلف، چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان نتایج و عناوین خوبی را به دست آورده‌ایم. در فوتبال نزدیک به ۲۰ تیم داریم. تلاش می‌کنیم و کار می‌کنیم، مانند بقیه نیستیم. مشغول خدمت به فوتبال ایران هستیم، به عنوان مثال آکادمی فوتبال سپاهان یک آکادمی نمونه است. چه دلیلی دارد که شاهد این مسائل باشیم؟

وی در مورد اینکه آیا با مسئولان فوتبال ایران در این مورد صحبتی داشته است، پیش از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع نیم فصل صحبت و مکاتبه کردیم، کلیپی را به فدراسیون فرستادیم و گفتند بررسی می‌کنیم. اما اکنون ۴ بازی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیم فصل دوم گذشته، در دو بازی با نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داوری ضرر کردیم. شب گذشته کارشناسان داوری گفتند ساسان انصاری باید اخراج می‌شد و همین‌طور روی یک خطای بی‌مورد که برای حریف گرفته شد، گل اول را خوردیم. در بازی مقابل صنعت نفت هم همه کارشناسان گفتند باید برای سپاهان پنالتی گرفته می‌شد.

تابش اضافه کرد:به خدا می‌خواستیم در مورد داوری صحبت نکنیم، ما یک بیانیه دادیم، همه شروع کردند به بیانیه دادن و هفته‌ای یک بیانیه می‌دهند. اگر حرف نزنیم و اگر از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیممان و باشگاه‌مان دفاع نکنیم، پس چه کار کنیم؟!

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: بسیاری از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کارشناسان گفتند که در نیم فصل اول داوری‌ها خوب نبود و امیدوار بودیم که در نیم فصل دوم بهتر شود، اما اتفاقی نیفتاد. ان‌شاءالله هفته آینده به تهران می‌آیم و با مسئولان فدراسیون صحبت می‌کنم.دوباره مکاتبه می‌کنیم تا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حق تیمی که هواداران زیادی دارد، دفاع کنیم. ما همیشه به داوران احترام گذاشتیم.دوست نداریم در این مورد صحبت کنیم، ذاتاً مخالف اعتراض به داوری هستیم، اما ظاهرا نوک پیکان به سمت ما و علیه ماست.

وی در مورد اینکه باشگاه سپاهان در بازی رفت استقبال خوبی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم تراکتورسازی به عمل آورد اما در بازی دیروز به کاپیتان این تیم توهین شد، گفت: ما به همین جهت هواداران را اعزام نکردیم تا تنشی به وجود نیاید. ارتباط خوبی با باشگاه تراکتورسازی داریم، هواداران روابط خوبی با هم دارند، ما از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنها پذیرایی کردیم و آنها نیز پذیرایی کردند. ممکن است برخی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افراد اشتباهاتی کنند که نباید آن را به پای همه نوشت.

تابش در پایان و در مورد اینکه هواداران سپاهان خواهان توجه مسئولان باشگاه به رنگ‌آمیزی صندلی‌های ورزشگاه نقش جهان هستند، گفت:زمانی که امور را به دست گرفتیم، به این مسئله دقت داشتیم، قبلا رنگ‌آمیزی صندلی‌ها رعایت نشده و در حال حاضر نیز ما نمی‌توانیم این همه صندلی را عوض کنیم.البته در طبق دوم تلاش کردیم این مسئله رعایت شود.در آینده حتماً به رنگ سازمانی باشگاه توجه داریم.زمانی که ورزشگاه نقش جهان تحویل کارخانه فولاد مبارکه و متعاقباً باشگاه سپاهان گردد،در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی می کنیم. موضوع رنگ آمیزی قطعا مدنظر ماست و به آن توجه داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gw67z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه سپاهان: اهل بمب ترکاندن نیستیم/ بازیکن استقلال را نمیخواهیم