تاریخ انتشار: 1397/12/12 13:30
کد خبر: 107955

کرانچار: خودم به بازیکنان استقلال اجازه دادم که همراه تیمشان باشند

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان از اینکه باشگاه سایپا بازیکنانش را در اختیار این تیم نداده است، ابراز بی‌اطلاعی کرد.
کرانچار: خودم به بازیکنان استقلال اجازه دادم که همراه تیمشان باشند

زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: الان برنامه ما برای بازی‌های مقدماتی آماده شده است. به بازیکنان استقلال به دلیل  حضور در لیگ قهرمانان آسیا اجازه دادیم که همراه تیم‌شان باشند. غیر از بازیکنان استقلال که توافق ما مبنی بر عدم حضورشان بوده است، فقط باشگاه سایپا نمی‌دانیم به چه دلیل بازیکنانش را در اختیار تیم امید نگذاشته و قرار است فدراسیون و مدیر تیم امید این مشکل را حل کنند. یا این بازیکنان خواهند آمد یا تصمیم دیگری گرفته می‌شود. صیادمنش مصدوم بوده که قرار است به جمع ما اضافه شود و تحت نظارت مسئولان پِک قرار بگیرد. قطعاً ما او را خط نزدیم و می‌خواهیم آمادگی پیدا کند که حداقل دو بازی برای ما انجام دهد.

از هفته آینده از زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی استفاده می‌کنیم

وی درباره کیفیت زمین تمرین تیم امید و اینکه آیا انتخاب بهتری برای زمین تمرین نبوده است، گفت: اجازه بدهید این توضیح را بدهم که در دو هفته گذشته چهار پنج زمین را بازدید کردم، ولی متأسفانه همه زمین‌های تهران به خاطر شرایط زمستان همین کیفیت را دارند. طبیعی است که بازیکنان از کیفیت بد زمین شکایت کنند. ما از شش ماه گذشته هم در همین زمین‌ها تمرین کردیم و باید این نکته را بگویم که از هفته آینده بناست از زمین شماره دوی آکادمی استفاده و کارهای تکنیکی و تاکتیکی را در زمین آکادمی برگزار کنیم. از زمین کمپ هم برای گرم کردن و سایر تمرینات استفاده خواهیم کرد.

شیوه بازی‌مان را به حریفان دیکته می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره این موضوع که با توجه به نزدیکی مسابقات مقدماتی آسیا چه شناختی از حریفان تیم امید دارد، خاطر نشان کرد: ما درباره تیم ترکمنستان اطلاعاتی را به دست آوردیم. یمن هم که به تازگی اردویش را تشکیل داده است. درباره عراق باید بگویم که دو مسابقه تدارکاتی با آنها پیش از مسابقات آسیایی داشتیم و شناخت داریم. نفراتی را قرار است به اردوی عراق در قطر و همچنین اردوی ترکمنستان در عربستان اعزام و هر دو تیم را آنالیز کنیم. در آخر باید بگویم که ما چون میزبان هستیم، انتظار می‌رود که شیوه بازی‌‌مان را به حریفان دیکته و خودمان را ثابت کنیم تا به عنوان تیم اول به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwqbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دخالت نیروی انتظامی در قبال درگیری مربی استقلال

مجتبی رمضانی تعویض طلایی و منجی آبی های خوزستان
بهترین بازیکن دیدار استقلال خوزستان و سایپا