تاریخ انتشار: 1397/12/12 15:16
کد خبر: 107944

گزارش تمرین پرسپولیس/ ربیع خواه و ماهینی زیر نظر زلاتکو تمرین کردند

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود در ورزشگاه شهید کاظمی در سال 97 را انجام داد تا با تمرین فردا در ورزشگاه آزادی، از روز چهارشنبه بعد از بیش از دو فصل و نیم برای مدتی کوتاه به مجموعه درفشی‌فر باز گردد.
گزارش تمرین پرسپولیس/ ربیع خواه و ماهینی زیر نظر زلاتکو تمرین کردند

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان از ساعت یازده در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این آخرین تمرین پرسپولیس در این ورزشگاه در سال 97 بود. بازیکنان تمرین پایانی برای بازی با پاختاکور را فردا در آزادی انجام می‌دهند و روز چهارشنبه به مجموعه درفشی‌فر خواهند رفت که بازسازی شده است و سرخپوشان روز چهارشنبه پس از دو فصل و نیم برای مدتی کوتاه به خاطر بازی‌هایی که در چمن مصنوعی خواهند داشت و به منظور بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه شهید کاظمی، در آنجا تمرین خواهند داشت.

تمرین امروز یکشنبه در سالن بدنسازی آغاز شد که 20 دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان در بدو ورود به زمین چمن، سه گروه شدند. بخش اصلی نفرات زیر نظر برانکو به اجرای برنامه‌های پرس و ضد پرس پرداختند.

دروازه‌بان‌ها زیر نظر پانادیچ تمرینات اختصاصی داشتند و حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه و دو تن از بازیکنان جوان هم توسط زلاتکو تمرین داده شدند.

بازیکنان در ادامه، در اختیار استیلینوویچ قرار گرفتند که استارت‌ها، تمرینات سرعتی، رفلکس و برخوردها را در دستور کار قرار دادند.

تمرینات تاکتیکی بخش بعدی بود که در جریان آن، مقابله با حملات حریف و همچنین حمله برای گلزنی با توجه به آنالیز بازی‌های پاختاکور در دستور کار بود. سرخپوشان همچنین به اجرای فوتبال تمرینی پرداختند.

پایان بخش تمرین امروز هم دویدن دور زمین بود.

امروز محمد انصاری هم به راه رفتن دور زمین پرداخت و محمد نادری و شایان مصلح نیز به جریان تمرینات تیمی برگشتند.

گفتنی است، محمد امین اسدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در تمرین امروز غایب بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjqwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با توپ‌های آسیایی استارت زد