تاریخ انتشار: 1397/12/12 16:31
کد خبر: 107937

دبیر کمیته انضباطی: اگر یک باشگاه به تیم‌های ملی بازیکن ندهد محروم میشود

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد موارد قانونی در صورت عدم همکاری باشگاه‌ها با تیم امید برای حضور بازیکنان در اردو توضیحاتی ارائه داد.
دبیر کمیته انضباطی: اگر یک باشگاه به تیم‌های ملی بازیکن ندهد محروم میشود

حسین عبداللهی در مورد اینکه باشگاه سایپا به تیم امید بازیکن نداده و آیا نامه‌ای برای رسیدگی به این موضوع در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم. در آئین نامه انضباطی یک بند کلی دارد که در این موارد باشگاه‌ها باید با فدراسیون و تیم‌های ملی همکاری کنند.  اما در این مورد خاص اجازه بدهید فعلا در این مورد اظهار نظر نکنم چرا که چیزی هنوز به کمیته انضباطی ارجاع نشده است.

وی در مورد اینکه آیا در صورت بروز این تخلف از سوی یکی از باشگاه‌های لیگ برتر کمیته انضباطی مرجع رسیدگی به این موضوع است، خاطرنشان کرد: بله وقتی در آئین نامه این موضوع پیش‌بینی شده وقتی تخلفی در این راستا رخ دهد مسئله قابل بررسی خواهد بود. وقتی یک باشگاه اقدام به تخطی از مقررات کند پیگیری لازم انجام می‌شود البته الان من از این موضوع که آیا تخلفی در همکاری با تیم امید انجام شده یا باشگاهی همکاری نکرده اطلاع ندارم.

عبداللهی در مورد اینکه اگر یک باشگاه به تیم‌های ملی بازیکن ندهد با محرومیت رو به رو خواهد شد، گفت: ضمانت اجرای هر مقرراتی، تنبیهاتی است که برای آن در نظر گرفته می‌شود. به طور مثال اگر شما چراغ قرمز را رد کنید با جریمه مواجه می‌شوید.  وقتی در آئین نامه باشگاهی مکلف به امری شده وقتی خلاف آن عمل کند به این مسئله رسیدگی می‌شود و با باشگاه متخلف برخورد می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpdjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش اتفاقات دیدار سایپا -پرسپولیس به کمیته انضباطی رسیده است/ شاید قبل از فینال آسیا حکم صادر شود