تاریخ انتشار: 1397/12/12 17:29
کد خبر: 107932

نگاهی به بخت تیم های بالای جدول برای قهرمانی

نگاهی به بخت تیم های بالای جدول برای قهرمانی

رقابت تیم‌های بالای جدول هفته به هفته نزدیک‌تر و حساس‌تر می‌شود. تنها 10 هفته به پایان لیگ باقی مانده اما هنوز نمی‌توان تیمی را مدعی اصلی قهرمانی دانست. شرایط به شکلی است که حتی روی کاغذ تیم‌های ششم، هفتم و هشتم جدول هم شانس دارند.

پرسپولیس میزبان سپاهان
میهمان تراکتورسازی

برانکو ایوانکویچ تا پایان فصل روزهای شلوغی را پیش‌رو دارد. حضور در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و بازی‌های لیگ برتر تقویم این تیم را پر کرده است. آنها در پنج بازی از 10 هفته باقی‌مانده از تهران خارج می‌شوند. طبق برنامه قرمزهای پایتخت در دو بازی آینده باید به دو استان شمالی بروند.  نساجی و سپیدرود میزبان آنها خواهند بود. این تیم تا پایان فصل با سه مدعی فعلی روبه‌رو می‌شود. جدا از دربی، سپاهان به تهران می‌آید و تراکتورسازی هم در تبریز از آنها پذیرایی می‌کند.  البته آنها میهمان ذوب‌آهن در فولادشهر و همچنین پارس جنوبی در جم هستند که این بازی هفته پایانی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

پدیده میزبان
 استقلال و سپاهان میهمان تراکتورسازی
یحیی گل‌محمدی تا همین‌جا هم کار بزرگی انجام داده است. قرار گرفتن در رده دوم جدول بالاتر از چند تیم همه ساله مدعی کار آسانی نیست. تیم او با دو تیم انتهای جدولی بازی کرده و حالا بازی‌های سختش باقی مانده است. پدیده هم در پنج بازی از 10 مسابقه میزبان است. در این میان آنها از استقلال و سپاهان پذیرایی می‌کنند و برای جدال با تراکتورسازی باید به تبریز بروند. البته این تیم برخلاف پرسپولیس و استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیا نیست و در جام حذفی هم حضور ندارد. همین مهم به آنها کمک می‌کند تا زمان تمرین و استراحت بیشتری داشته باشند. گل‌محمدی می‌داند که امتیاز گرفتن از تیم ماشین‌سازی در هفته پایانی در تبریز کار ساده‌ای نیست، به همین دلیل نباید اجازه دهد کارش به روز آخر کشیده شود.

 سپاهان میزبان استقلال، میهمان پرسپولیس و پدیده
شکست مقابل تراکتورسازی در تبریز امیر قلعه‌نویی را تا حدودی از اهدافش دور کرد. اگرچه او هنوز به بازی معوقه‌اش مقابل ذوب‌آهن امیدوار است تا ضمن کسب سه امتیاز فاصله‌اش را به یک امتیازی پرسپولیس برساند. البته هنوز زمان این مسابقه اعلام نشده است. سپاهان هم جدا از دربی اصفهان در پنج بازی میزبان خواهد بود. حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و بازی با پرسپولیس رقابت‌های این تیم را فشرده‌تر کرده و با توجه به بازی‌های پیش‌رو کار قلعه‌نویی سخت است. تیم او در هفته بیست و پنجم میزبان استقلال خواهد بود و برای مصاف با دو مدعی دیگر باید از اصفهان خارج شود. پرسپولیس و پدیده در تهران و مشهد از این تیم پذیرایی می‌کند. آنها در هفته پایانی میزبان استقلال خوزستان هستند، تیمی که این روزها شرایط خوبی ندارد و اگر تا آن روز سقوطش قطعی شده باشد شاید کار برای میزبان تا حدودی آسان باشد. البته که تیم خوزستانی کم نمی‌گذارد.

 استقلال سه بازی خارج از تهران
استقلال مثل پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم در نیمه اول فروردین سال آینده بازی‌های فشرده‌ای دارد. وینفرد شفر حتما برنامه‌ریزی‌هایش را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها انجام داده است.
این تیم تا پایان فصل فقط برای سه بازی از تهران خارج می‌شود. سپاهان و پدیده که هر دو مدعی هستند و البته صنعت نفت که بازی آسانی برای‌شان نخواهد بود. البته آنها با پرسپولیس هم بازی خواهند کرد. استقلال در هفته پایانی هم از سپیدرود پذیرایی می‌کند، تیمی که این روزها شرایط خوبی ندارد. شاگردان شفر اگر همین روند صعودی‌شان را حفظ کنند خیلی زود به جمع دو سه تیم اول جدول اضافه می‌شوند.

 تراکتورسازی میزبان مدعیان
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز این روزها با حضور بازیکنان مطرح و بزرگی که به خدمت گرفته در قامت یک مدعی اصلی ظاهر شده است. آنها هر چقدر در نیم فصل اول کار سحتی داشتند در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهند داشت.  این تیم در تمام بازی‌های دور برگشت مقابل مدعیان میزبان است. بعد از پذیرایی از استقلال و سپاهان که هر دو تیم را هم شکست دادند، میزبان پرسپولیس و پدیده هم هستند. بدون تردید آنها می‌توانند از این شرایط نهایت استفاده را ببرند. این تیم فقط برای چهار بازی تیم‌های استقلال خوزستان، سپیدرود، ذوب‌آهن و فولاد در هفته پایانی از تبریز خارج می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewzxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دانشگر: از جایگاه استقلال اصلاً راضی نیستیم