تاریخ انتشار: 1397/12/13 00:34
کد خبر: 107881

مثلث مرگبار آبی‌ها آماده درخشش در آسیا؛ آفریقایی های استقلال به دنبال احیای مجدد رنگ آبی در قاره کهن!

استقلال با خریدهای فوق العاده چشم به درخشش آفریقایی های خود در لیگ قهرمانان بسته است.
مثلث مرگبار آبی‌ها آماده درخشش در آسیا؛ آفریقایی های استقلال به دنبال احیای مجدد رنگ آبی در قاره کهن!

استقلال تهران برای تقویت خط حمله خود در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان سه بازیکن آفریقایی به جمع بازیکنان خود اضافه نمود. آیاندا پاتوسی یکی از بهترین خریدهای استقلال محسوب می شود و موثر ترین بازیکن آبی های در بازی های اخیر به شمار می رود. آیاندا پاتوسی که حضور او در استقلال و بازی کردن وی در مسابقات لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود بالاخره کارتش توسط فدراسیون صادر شد تا هر چه زود تر به داد استقلال برسد. پاتوسی در 75 درصد گل های استقلال در سه بازی گذشته این تیم تاثیر مستقیم داشته است یعنی از 8 گلی که آبی پوشان پایتخت به ثمر رساندند، او روی شش گل تاثیر مستقیم داشته است.

ستاره سابق پرسپولیس یکی دیگر از بازیکنان مدنظر شفر بود که بعد از مذاکرات انجام شده او نیز به جمع آبی پوشان پیوست. منشا اولین بازی خود برای استقلال را برابر پیکان انجام داد و موفق به ثبت یک پاس گل شد. گادوین منشا بهترین نمایش خود را برابر فولاد انجام داد و با به ثمر رساندن یک گل استثنایی و یک پاس گل بی تردید مرد اول میدان بود. مهاجم اسبق سرخ ها که در آخرین حضور های خود در پرسپولیس موفق نشده بود توانایی های خود را نشان دهد، در جمع آبی پوشان حرف های زیادی برای گفتن دارد و تاکنون نیز موفق ظاهر شده است.

بین خریدهای استقلال نام دیگر بازیکن آفریقایی یعنی اسماعیل گونکالوس نیز به چشم می خورد. خرید گونکالوس نسبت به دو خرید آفریقایی دیگر کمتر سر و صدا کرد. ایسما درمجموع 48 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است و توانسته 2 گل به ثمر برساند تا او هم از سایر آفریقایی های استقلال جا نماند.

آبی پوشان روز سه شنبه باید در قطر به مصاف تیم الدحیل بروند تا اولین بازی خود را در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان انجام دهند. تاج پایتخت در چند دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا در رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات ناکام بود. آن ها در این دوره چشم به مثلت زهردار و آفریقایی خود دوخته اند تا دوباره همانند گذشته حرف های زیادی در آسیا برای گفتن داشته باشند‌.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gw6wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاتوسی مشکلی برای حضور در دیدارهای آسیایی استقلال ندارد