تاریخ انتشار: 1397/12/13 16:50
کد خبر: 107824

بشار رسن: به دو دلیل با پرسپولیس تمدید کردم

ستاره عراقی دو دلیل اصلی خود برای تمدید قرارداد با قهرمان ایران را در گفتگو با رسانه عراقی به زبان آورد.
 بشار رسن: به دو دلیل با پرسپولیس تمدید کردم

به نقل از سایت عراق اف جی باشگاه پرسپولیس سرانجام بعد از مدت ها مذاکره فشرده با بشار رسن توانست قرارداد ستاره 23 ساله عراق را برای یک سال دیگر تمدید کند تا به این ترتیب یکی از بازیکنان آینده دار خارجی خود را حفظ و راه مذاکره مشتریان خارجی با این بازیکن را بست.

بشار رسن به عنوان یکی از ستاره آینده دار عراق در گفتگو با این سایت دلایل اصلی تمدید قرارداد خود با قهرمان ایران را به زبان آورد و مدعی شد دو دلیل اصلی برای این اقدام را مد نظر قرار داده است. این بازیکن با اشاره به این که پیشنهادات زیادی در دست داشت اما ترجیح داد در پرسپولیس ایران بماند حرف های جالبی به زبان آورد.

ستاره شیرهای بین النهرین و بازیساز اصلی تیم ملی عراق گفت:« تمدید قرارداد من با پرسپولیس نهایی شد چون لازم بود این کار صورت بگیرد. پیشنهادات زیادی از حاشیه خلیج فارس به دستم رسید اما تمایلم به ماندن بیشتر بود به خصوص که پرسپولیس جدی تر از همه تیم ها مذاکره و پیشنهاد مالی به مراتب بهتری ارائه داد ضمن این که بازی در لیگ ایران به عنوان یکی از بهترین لیگ های آسیا برای من بهتر بود».

او ادامه داد:«ماندن را به خاطر استمرار و تداوم پیشرفت لازم دانستم چون پرسپولیس یکی از قوی ترین تیم های قاره آسیا است و فصل قبل هم تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفتیم گرچه در گام آخر به کاشیما باختیم. علاوه بر این طرفداران پرسپولیس تاثیر زیادی در تصمیم من برای ماندن داشتند چون می خواستم بین آنها به محبوبیت بیشتری برسم ضمن این که از نظر مالی هم پیشنهاد باشگاه خیلی به سود من تمام می شد».

هافبک 23 ساله عراقی تاکید کرد:« چالش های بزرگی همراه با پرسپولیس در انتظار من است. تیم در کورس قهرمانی قرار دارد و با اختلاف امتیاز اندک با سپاهان، پدیده، استقلال و تراکتورسازی جنگ بزرگی در راه دفاع از عنوان قهرمانی داریم ضمن این که در لیگ قهرمانان آسیا نیز با تیم های دشواری همچون السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان هم گروه هستیم که باید بتوانیم ماموریت نیمه تمام فصل قبل را به پایان برسانیم».

این سایت عراقی در ادامه با اشاره به این که بشار رسن یک سال و نیم پیش از نیروی هوایی عراق راهی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس شد برخلاف اعلام رسمی سرخپوشان از تمدید قرارداد ستاره عراقی تنها برای یک فصل خبر داد در حالی که پرسپولیسی ها مدعی تمدید قرارداد دوساله هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457ed9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی: اولویتم پرسپولیس است؛ نیاز به بازارگرمی و صحبت هم نیست