تاریخ انتشار: 1397/12/14 15:56
کد خبر: 107697

مدافع ماشین‌سازی: به سه امتیاز بازی مقابل تراکتورسازی نیاز داریم

مسیح زاهدی، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: هدف ما شکست دادن تراکتورسازی است و توجهی به شایعات و حاشیه‌های چند روز اخیر نداریم.
 مدافع ماشین‌سازی: به سه امتیاز بازی مقابل تراکتورسازی نیاز داریم

مسیح زاهدی با اشاره به شایعات چند روز اخیر درباره دیدار تراکتورسازی - ماشین‌سازی گفت: خیلی‌ها به دلیل اینکه مالک هر دو تیم یک نفر است، طرز فکر دیگری در مورد این بازی دارند، ولی مطمئن باشید که تمرکز ما به‌هم نمی‌ریزد. هدف ما شکست دادن تراکتورسازی است و توجهی به شایعه تبانی و حاشیه‌های چند روز اخیر نداریم. شرایط ما در جدول طوری است که نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز داریم و اگر بازی را ببریم می‌توانیم حتی به رتبه ششم هم نزدیک شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما انگیزه زیادی برای برد داریم و در بازی رفت هم دیدید که چقدر خوب بازی کردیم و حتی دو بار هم توپ را به تیر دروازه تراکتورسازی زدیم. این درست است که بازی رفت را باختیم، ولی می‌توانستیم مساوی کنیم یا حتی برنده شویم. در این بازی هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و تنها هدف‌مان شکست دادن تراکتورسازی است.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پایان با تمجید از تراکتورسازی گفت: ما با تیمی روبه‌رو می‌شویم که ستاره‌های باکیفیتی دارد. بازیکنان تراکتورسازی می‌توانند در هر بازی تعیین‌کننده باشند. این تیم توانست استقلال و سپاهان را در زمین خودش شکست بدهد و قطعاً بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم که نتیجه خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368mp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین امروز استقلال پشت درهای بسته در ورزشگاه جدید