تاریخ انتشار: 1397/12/15 17:32
کد خبر: 107574

آمار منصوریان در ذوب آهن چیزی شبیه به فاجعه!

ذوب‌آهن که فصل قبل بعد از پرسپولیس به‌عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر رسید و همواره یکی از تیم‌های مدعی کسب سهمیه در فوتبال ایران بوده،‌ سال نسبتا بحرانی را سپری می‌کند.
آمار منصوریان در ذوب آهن چیزی شبیه به فاجعه!

 ورود علیرضا منصوریان هم نه‌تنها سبزپوشان اصفهانی را نجات نداده، بلکه وضع این تیم را بحرانی‌تر از قبل کرده است.
٨ بازی بدون گل زده!
از زمانی که علیرضا منصوریان هدایت ذوب‌آهن را بعد از برکناری امید نمازی برعهده گرفته، این تیم ٧ دیدار در لیگ برتر و ٣ بازی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده که در ١٠ بازی فقط در ٢ مسابقه در ٩٠دقیقه موفق به گلزنی شده است! منصوریان با شکست یک بر صفر مقابل پارس‌جنوبی کار خود را آغاز کرد و در ادامه با فولاد به تساوی یک بر یک رسید؛ دیداری که تاکنون تنها گل ذوب‌آهن در دوران منصوریان در لیگ برتر به ثمر رسیده است. تساوی بدون گل برابر نفت مسجدسلیمان، نساجی و ماشین‌سازی و شکست ٣ بر صفر مقابل استقلال و باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس دیگر نتایج ذوب‌آهن با سرمربیگری منصوریان بوده است. تساوی با الکویت در پلی‌آف آسیا که البته درنهایت با گلزنی در وقت اضافه منجر به صعود ذوب‌آهن شد، برد ٣ بر ٢ مقابل الغرافه و تساوی بدون گل برابر الزورا در مرحله گروهی از دیگر نتایج ذوب‌آهن در دوران منصوریان محسوب می‌شود. می‌توان آمار تیم اصفهانی را در این مدت فاجعه‌بار دانست، چون در ٨ مسابقه از ١٠ بازی حتی یک گل هم وارد دروازه حریفانش نکرده و به نظر می‌رسد با مشکل جدی گلزنی مواجه است.
ذوب‌آهن و خطر جدی سقوط
تیمی که به واسطه نایب‌قهرمانی در لیگ هفدهم هم‌اکنون در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند، این روزها در جدول لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد. کسب ١٥ امتیاز از ١٨ بازی و قرارگرفتن در رده چهاردهم اوضاع تیم منصوریان را بحرانی کرده و هم‌اکنون بدون اغراق ذوب‌آهن خطر جدی سقوط را احساس می‌کند. تیمی که در همه دوره‌های لیگ برتر حاضر بوده، ممکن است بعد از ١٨‌سال درگیر چنین اتفاقی شود. راهکارهای سعید آذری هم برای خروج تیمش از بحران فایده‌ای نداشته و این روزها شایعه برکناری او از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن هم شنیده می‌شود. باید دید حمایت از منصوریان تا کجا ادامه دارد و برای مدیرعامل ذوب‌آهن چه هزینه‌هایی در پی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279nng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر (عکس)