تاریخ انتشار: 1397/12/16 14:50
کد خبر: 107473

سرمربی صنعت نفت: فردا هواداران می‌توانند باعث تفاوت بین ما و سپیدرود باشند

پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حضور هواداران را تنها مورد تفاوت تیمش در دیدار فردا مقابل سپیدرود رشت دانست.
سرمربی صنعت نفت: فردا هواداران می‌توانند باعث تفاوت بین ما و سپیدرود باشند

پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: یک بازی دیگر از لیگ را برگزار خواهیم کرد. چیزی که واضح است هر دو تیم در این بازی نیاز به امتیاز دارند. این مسابقه، دیداری خواهد بود که هواداران می‌توانند باعث تفاوت بین ما و سپیدرود باشند. ما در این بازی نیاز به حمایت هواداران‌مان داریم. بازیکنان‌مان می‌دانند باید چه کار کنند، اما نیاز داریم به حمایت هواداران‌مان.

وی افزود: بازیکنان نیاز به حمایت هوادارن دارند تا به جای استرس داشتن،‌ از آنها حمایت شود. باید اینجا از هواداران‌مان هم تشکر کنم که هر کجای ایران ما بازی داریم، سفر می‌کنند و از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم یک بار دیگر در بازی فردا شاهد حمایت آنها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در واکنش به این موضوع که تیمش خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را احساس می‌کند و هواداران استرس این موضوع را دارند، تصریح کرد: ما هفت امتیاز با منطقه خطر فاصله داریم و از آن طرف هم پنج شش امتیاز با جایگاه پنجم جدول اختلاف داریم. این دیگر به دیدگاه شما بستگی دارد که جنبه منفی یا جنبه مثبت ماجرا را ببینید. قطعاً ما از جایگاه‌مان راضی نیستیم، اما الان زمان آن نیست که تمام لیگ را در این چند بازی خلاصه کنیم. شاید فردا تماشاگران یادشان نیاید که ما در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز را به راحتی و با دو پنالتی که داور علیه‌مان گرفت از دست دادیم، ولی الان وقت فکر کردن به این قضیه نیست.

سرجیو ادامه داد: قطعاً شما به یاد دارید که در نیم‌فصل اول چند پنالتی‌ روی کرار جاسم را نگرفتند و مسائل داوری روی کارمان تأثیرگذار بود، ولی الان وقت صحبت کردن در مورد این مسائل نیست. ما خودمان می‌دانیم سزاوار و شایسته جایگاه بهتری در لیگ بودیم، اما واقعیت این است که ما الان در جایگاه خطرناکی هستیم. کاری که می‌شود برای بازی فردا انجام داد، این نیست که به فکر کسب سه امتیاز در بازی‌های آینده باشیم، بلکه باید به فکر کسب امتیاز از بازی فردا باشیم. بازیکنان ما باید اعتمادبه‌نفس این را داشته باشند که کیفیت لازم را دارند. نیاز به این داریم که بازیکنان اول تمرکز کنند و بعد کاری که هر روز تمرین می‌کنیم را در زمین انجام دهند و به مسائل دیگر فکر نکنند و تمرکزشان روی فوتبال باشد.

وی در مورد غایبان تیمش برای دیدار با سپیدرود نیز یادآور شد: وفا هخامنش در بازی فردا چهار کارته و غایب است. یکی، دو بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند و امروز وضعیت آنها را بررسی خواهیم کرد. ضمن اینکه وینیسیوس هم مصدومیت جزئی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368mve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی سپیدرود در نشست خبری حضور نیافت