تاریخ انتشار: 1397/12/16 16:40
کد خبر: 107463

شاگردان برانکو در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

برانکو ایوانکوویچ در صورت پیروزی مقابل نساجی و سپیدرود رکوردی تاریخی را برای قرمزها ثبت خواهد کرد.
شاگردان برانکو در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

سرخپوشان پایتخت فردا دیداری حساس مقابل نساجی خواهند داشت و در صورت برتری مقابل این تیم به نوعی صدرنشینی خود را نیز قطعیت خواهند بخشید. آن ها اکنون 3 تفاضل گل کمتر از سپاهان دارند و اگر طلایی پوشان بازی عقب افتاده با ذوب آهن را با برتری پشت سر بگذارند، به صدر خواهند رسید اما در صورت پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نساجی و سپیدرود، شرایط به طور دیگری رقم خواهد خورد.

از طرف دیگر برد مقابل نساجی و سپیدرود، رکورد تاریخی دیگری را هم برای پرسپولیسِ برانکو ثبت خواهد کرد. آن ها تاکنون در 115 بازی لیگ برتری 233 امتیاز کسب کرده اند و میانگین بیشتر از 2 امتیاز در هر بازی را دارند. حال اگر سرخ ها بتوانند بر نمایندگان فوتبال شمال کشور غلبه یابند، این میانگین به 2.1 می رسد که رکورد ویژه ای است.

این دو بازی آخرین مسابقات لیگ برتری پرسپولیس در سال 97 هستند و اگر با موفقیت سپری شوند، باعث می شوند تا پرسپولیسی ها 3 سال شمسی متوالی با هدایت یک مربی مدعی جدی قهرمانی باشند و میانگین امتیازی بیشتر از 2 را نیز ثبت کنند.

همچنین از سوی دیگر پایان سال با 48 امتیاز، قرمزهای پایتخت را به هدف اصلی آن ها که هت تریک در قهرمانی لیگ و آرشیو کردن جام جدید لیگ برتر است، نزدیک خواهد کرد.

115 بازی

233 امتیاز

67 برد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olprv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار منصوریان در ذوب آهن چیزی شبیه به فاجعه!