تاریخ انتشار: 1397/12/16 19:39
کد خبر: 107446

شادی علی دایی پس از گلزنی تعویض طلایی

سرمربی سایپا بعد از گلزنی تیمیش شادی بی‌حدی از خودش نشان داد.
شادی علی دایی پس از گلزنی تعویض طلایی

دو تیم سایپا و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی درنهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سایپا به پایان رسید. 

* حدود ۳۰۰ نفر تماشاگر برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر بودند. 

* با آغاز بازی در نیمه اول، تعدادی کودک وارد ورزشگاه شدند و در جایگاه تماشاگران تیم سایپا نشستند. 

* حدود ۳۰ نفر از هواداران فولاد که برای تشویق تیم‌شان به ورزشگاه آمده بودند، با خواندن شعر معروف ورزشگاه‌های خوزستان، سعی به روحیه دادن به بازیکنان فولاد داشتند. 

* در دقیقه ۴۱ پیمان میری بازیکن سایپا با تکل بازیکن حریف در محوطه جریمه فولاد زمین خورد. داور در این صحنه دستور به ادامه بازی داد و علی دایی که اعتقاد به پنالتی داشت، به شدت به داور چهارم اعتراض کرد. 

* در دقیقه ۴۲ در برخورد دروازه‌بان فولاد با مهاجم سایپا به زمین افتاد و سرمربی سایپا در این صحنه معتقد بود که دروازه‌بان حریف مشغول وقت‌کشی است. 

* در دقیقه ۶۰ آرش رضاوند دچار مصدومیت شد، او ابتدا به کنار زمین آمد و پس از صحبت با کادرپزشکی دوباره وارد زمین شد، اما در ادامه نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقیقه ۶۴ جای خودش را به حسین‌زاده داد.

* علی دایی در اواخر نیمه دوم با شعار دایی سلطان آسیایی تشویق شد. 

* علی دایی پس از گلزنی حسین‌زاده که در دقیقه ۶۳ وارد زمین شده بود، خوشحالی بی‌حدی از خودش نشان داد.

* دقیقه ۸۹ یکی از نیمکت‌نشینان تیم فولاد از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

* پس از پایان بازی، تعدادی از بازیکنان تیم فولاد درون زمین به صورت نشسته یا درازکش باقی ماندند که درنهایت با هدایت مسئولان برگزاری مسابقه راهی رختکن شدند. 

* پس از خروج بازیکنان دو تیم از زمین، یکی از بازیکنان تیم فولاد که به علت مصدومیت در زمین مسابقه باقی مانده بود، به وسیله برانکارد به بیرون زمین منتقل شد و در حالی که آمبولانس برای انتقال او به کنار نیمکت‌ها آمد، اما درنهایت این بازیکن را با برانکارد به رختکن بردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygy7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی 3 روزه تمرینات سرخ پوشان