تاریخ انتشار: 1397/12/16 20:16
کد خبر: 107443

سایپا 1 - فولاد 0؛ شهریار فاتح جنگ مربیان سابق تیم ملی

تیم فوتبال سایپا برابر میهمانش فولاد خوزستان با یک گل به برتری رسید.
سایپا 1 - فولاد 0؛ شهریار فاتح جنگ مربیان سابق تیم ملی

در ادامه هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سایپا از ساعت ١۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر سایپا به پایان رسید.

تک گل این دیدار را امیر حسین حسین‌زاده در دقیقه ٧٨ به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار نارنجی‌پوشان سایپا حملات متعددی روی دروازه فولاد طراحی کردند اما مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند. البته روی یکی دو صحنه هم برخوردهایی در محوطه جریمه فولاد رخ داد که علی دایی به شدت اعتقاد داشت داور باید پنالتی اعلام می‌کرد. روی یکی از همین صحنه‌ها پیمان میری در دقیقه ۴٠٠ پس از برخورد با مدافع فولاد نقش بر زمین شد که سرمربی سایپا به خاطر این صحنه به شدت به داور چهارم اعتراض کرد.

در مقابل سفیدپوشان فولاد هم در دقیقه ٣۵ فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سایپا داشتند اما با وجود اشتباه دروازه‌بان سایپا، لوسیانو پریرا نتوانست از این فرصت به  خوبی استفاده کند و شوت او را رضا علی یاری از روی خط دروازه راهی کرنر کرد تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم شاهد بازی پایاپای از هر دو تیم بودیم اما در اواخر بازی حملات نصف و نیمه شاگردان دایی جواب داد و این تیم روی یک ارسال بلند به گل رسید. در دقیقه ٧٨ توپ از میانه میدان بلند روی دروازه فولاد ارسال شد و در ادامه رضا علیاری با ضربه سر پاس زیبایی را روی نقطه  پنالتی برای امیر حسین حسین‌زاده یار تازه وارد سایپا مهیا کرد و این بازیکن نیز با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد. البته بلافاصله پس از این گل سفیدپوشان فولاد فرصت جبران را نتیجه را به دست آوردند که با واکنش خوب حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا مواجه شدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjykp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شادی علی دایی پس از گلزنی تعویض طلایی