تاریخ انتشار: 1397/12/17 13:31
کد خبر: 107407

زنیت با سردار آزمون خطرناک تر شده است

با وجود شکست خانگی در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا تعریف و تمجیدها از ستاره ایرانی زنیت همچنان ادامه دارد.
زنیت با سردار آزمون خطرناک تر شده است

درست مثل بازی با فنرباغچه این بار مقابل ویارئال اسپانیا طرفداران حاضر در ورزشگاه کریستوفسکی آرنا شاهد گلزنی سردار آزمون بودند. ستاره 12 میلیون یورویی گل تساوی زنیتی ها را مقابل زیردریایی زرد به ثمررساند تا بیش از 50 هزار طرفدار روس حاضر در ورزشگاه سر از پا نشناسند.

بعد از این گل سردار آزمون تلاش های بیشتری برای به ثمررساندن گل دوم انجام داد اما این تلاش ها بی فایده بود تا زنیت در خانه با شکست کابوس وار 3-1 روبرو و شانس رسیدن به مرحله بعد را از دست بدهد. قهرمان نیم فصل روسیه برای رسیدن به جمع 16 تیم برتر در بازی برگشت نیاز به معجزه و کامبک رویایی دارد.

در فاصله چند ساعت از این بازی ناامیدکننده از سوی زنیت، تعریف و تمجیدها از ستاره ایرانی این تیم با ثبت آمار ویرانگر گلزنی در روزهای ابتدایی حضورش در جمع بازیکنان صدرنشین روسیه ادامه داد تا جایی که سایت چمپیونات اضافه شدن این بازیکن را بزرگ ترین اتفاق در راه تقویت زنیت قلمداد کرد.

در گزارش چمپیونات آمده است:« سردار آزمون باعث شد تا زنیت قدرتمندتر از همیشه وارد میدان شود. ستاره ایرانی با اتکا به خصوصیات بارزی که دارد خیال سرگئی سماک را در خط حمله آسوده کرده است چون در کنار آرتیم زوبیا به زوجی مرگبار برای زنیت تبدیل شده است».

نویسنده با اشاره به توانایی های ستاره ایرانی او را آنالیز کرد و مدعی شد سردار آزمون دو خصوصیت بسیار بارز دارد اول این که در محوطه جریمه از کوچک ترین موقعیت گل می سازد و دوم این که در ساختار تدافعی نیز همواره با حضور به موقع خود به نحو مطلوبی شرح وظایف دفاعی خود را انجام می دهد درست مثل روبین کازان و تیم ملی ایران.

سردار آزمون طی چهار بازی در لیگ اروپا و لیگ برتر روسیه 4 بار گلزنی و یک بار گل سازی کرده است که از این حیث در حال حاضر بهترین آمار ممکن را در تیم پرستاره زنیت به نام خود ثبت تا به چهره ای محبوب برای طرفداران این باشگاه در شمال غرب روسیه تبدیل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwadw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره ایرانی زنیت دوباره درخشید