تاریخ انتشار: 1397/12/17 19:43
کد خبر: 107364

سپاهان 1 - پارس جنوبی 0؛ سه امتیاز شیرین در حساب سربازان ژنرال؛ پرواز استنلی به صدر جدول گلزنان

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفته اند که در پایان این زردپوشان اصفهانی بودند که توانستند با تک گل مهاجم گلزن خود با نتیجه 1-0 پارس جنوبی جم را شکست داده و با 41 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه دوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرند.
سپاهان 1 - پارس جنوبی 0؛ سه امتیاز شیرین در حساب سربازان ژنرال؛ پرواز استنلی به صدر جدول گلزنان

دو تیم سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در حالی از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان امیر قلعه نویی برای قرار گرفتن درصدر جدول مسابقات لیگ به این سه امتیاز بازی خانگی، نیاز مبرمی دارند. بازی با سوت بیژن حیدری شروع می شود. مطابق انتظارات این میزبان و زردپوشان اصفهانی هستند که تسلط خوبی بر روی توپ و میدان دارند.

دقیقه 22 بازی، ضربه سر کی روش استنلی، مهاجم 10 گله سپاهان با واکنش رحمان احمدی به کرنر می رود. چند دقیقه بعد شوت مهرداد محمدی با عکس العمل رحمان احمدی به کرنر فرستاده می شود. دروازه بان پارس جنوبی جم، یک تنه در برابر بسیاری از حملات سپاهانی ها مقاومت کرده است.

در دقیقه 33، بازهم مهرداد محمدی در موقعیت گلزنی قرار می گیرد که شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه با واکنش گلر پارس جنوبی، راهی کرنر می شود. کی روش استنلی در دقیقه 43 بازی با ضربه سر خود سیاوش یزدانی را صاحب موقعیت گلزنی می سازد که ضربه این بازیکن با بی دقتی راهی اوت می شود. یک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست بازی، ضربه مجید علیاری از کنار دروازه سپاهان عبور می کند.

در دقیقه 45، سپاهان با ضربه سر کی روش استنلی به اولین گل خود در این دیدار دست می یابد. با سوت بیژن حیدری، سپاهان با تک گل کی روش  استنلی به رختکن می رود.

نیمه دوم با سوت بیژن حیدری شروع می شود. در دقیقه 57، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه پارس جنوبی اتفاق می افتد و مهرداد محمدی اعتقاد دارد که ضربه او به دست مدافع پارس برخورد کرده که داور مسابقه اعتقادی به اعلام ضربه پنالتی ندارد. در دقیقه 66، محمد مهدی عسگری از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان تارتار در دقایق واپسین بازی، 10 نفره به کار خود ادامه دهند.

 در دقیقه 70، بازیکنان سپاهان صاحب یک موقعیت مناسب ایستگاهی شدند که ضربه مهرداد محمدی پس از برخورد به بازیکنان پارس جم، راهی به دروازه نبرد. دقیقه 72، نوبت به بازیکنان پارس جنوبی جم رسید که بخت خود را از روی ضربه ایستگاهی امتحان کنند که ضربه میثم نقی زاده به مدافعین سپاهان برخورد کرد تا همچنان بازی با تک گلِ کی روش استنلی به سود سپاهان دنبال شود. بازی در این دقایق آرام دنبال می شود و شاگردان امیر قلعه نویی درصدد اداره بازی هستند.

 در دقیقه 82، ارسال بلند بازیکنان پارس جم را پیام نیازمند با خروج خوب خود برگشت داد. در دقیقه 90، مصدومیت علیاری باعث توقف بازی شده است. سوت پایان بازی و سه امتیاز شیرین در حساب شاگردان امیر قلعه نویی.

ترکیب دوتیم:

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند , حسن جعفری , سعید آقایی , سیاوش یزدانی , عزت‌ الله پورقاز , مهدی کیانی , محسن مسلمان , ولادیمیر کومان , مهرداد محمدی , علی قربانی و کیروش استنلی

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، میثم نقی زاده، ابراهیم صالحی، حسین پور امینی، محمد نوری، مجید علیاری، امیر سبانی، روح الله سیف اللهی، شهرام گودرزی، سعید محمد فرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwzpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک با تجربه سپاهان 3 هفته‌ دور از میادین