تاریخ انتشار: 1397/12/17 20:21
کد خبر: 107358

تارتار: کم تجربگی داوران به تیم‌ها ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه‌نویی می‌داند در ایران چطور نتیجه بگیرد.
تارتار: کم تجربگی داوران به تیم‌ها ضربه می‌زند

مهدی تارتار پس از شکست مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت:  جا دارد فرا رسیدن ماه پر برکت رجب و همچینین ولادت امام محمد باقر (ع) را تبریک می‌گویم. یک تبریک هم به سپاهان و هواداران این تیم می‌گویم. به امیر قلعه‌نویی هم تبریک می‌گویم که هر جا می‌رود شخصیت قهرمانی را به تیم منتقل می‌کند و می‌داند در ایران چطور نتیجه بگیرد. او بسیار مربی باهوشی است.

وی افزود: بازی پایاپایی بود اما در دقایق پایانی نیمه اول روی تاکتیک غیر قابل مهار سپاهان گل خوردیم. در نیمه دوم هم اتفاقات داشت به نفع ما پیش می‌رفت تا اینکه اخراج بازیکن‌مان کارمان را تمام کرد و بازی را از دست دادیم. بازی خوبی بود و بچه‌ها با تمام مشکلاتی که داشتیم مردانه جنگیدند. امروز یک جوان خوب هم به نام امین شعبانی به فوتبال ایران معرفی کردیم که جای خالی مدافعان را در قبل دفاع پر کرد.

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد اخراج محمدمهدی عسگری بازیکن تیمش در دقایق پایانی عنوان کرد: فکر می‌کنم کارت دومی که به این بازیکن داده شد، درست اما کارت اول سخت‌گیرانه بود. به هر حال او ضد حمله حریف را قطع کرد و باید صحنه اخراج او کارشناسی شود. بازیکن ما کم تجربگی کرد و در آن دقیقه که بازی در اختیار ما بود کارت گرفت.

تارتار در مورد اینکه بیشتر تیم‌ها به قضاوت داوران اعتراض دارند، عنوان کرد: وقتی هر 16 تیم لیگ برتر از داوری‌ها گلایه دارند، حتماً مشکلاتی وجود دارد. تیم ما جزو معدود تیم‌هایی است که خیلی از داوری متضرر شده و تنها راه فرار از این وضعیت، پیاده کردن سیستم VAR است. این سیستم هر چقدر هم هزینه داشته باشد باید پیاده شود. هر چقدر هم هزینه کنیم بازهم عقب هستیم. من از تاج خواهش می‌کنم این سیستم را وارد فوتبال ما کند.

وی گفت: داوران‌ ما کم تجربه هستند و این به تیم‌ها ضربه می‌زند. با یک سوت اشتباه تمام تلاش‌ تیم‌ها هدر می‌رود و نتیجه از دست می‌رود. الان قلعه‌نویی در فوتبال ما می‌داند چه کار کند و مهم‌ترین قضیه در فوتبال بحث نتیجه‌گیری است که قلعه‌نویی در این زمینه استاد است. هر چقدر هم زمان بگذرد فقط نتیجه باقی می‌ماند و در این زمینه هم قلعه‌نویی استاد است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwkjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید حمزلو:گل ریحان خود را درگیر حواشی مرسوم در فوتبال و زیاده خواهی برخی جریانات  نمی کند