تاریخ انتشار: 1397/12/17 22:06
کد خبر: 107345

استقلال 1 - نفت مسجدسلیمان 0؛ صعود شاگردان شفر به رده سوم جدول؛ فاصله دو امتیازی آبی‌های پایتخت با صدر

تیم استقلال موفق شد در هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه 1-0 نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
استقلال 1 - نفت مسجدسلیمان 0؛ صعود شاگردان شفر به رده سوم جدول؛ فاصله دو امتیازی آبی‌های پایتخت با صدر

 در دقیقه 2 بازی استقلالی ها اولین موقعیت بازی را خلق کردند که ارسال خطرناک داریوش شجاعیان را مدافعین نفت مسجد سلیمان دور کردند. در دقیقه 7 پاس ایسما به پاتوسی رسید که ضربه این بازیکن را طهماسبی راهی کرنر کرد. در دقیقه 14 داریوش شجاعیان با پاس علی کریمی با طهماسبی تک به تک شد اما نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 15 تیم نفت مسجد سلیمان صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه خطرناک پاداش بعد از برخورد به مدافعین استقلال راهی به دروازه نبرد. در دقیقه 25 روی ارسال کرنر پاتوسی تیم استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که شوت محمد دانشگر بعد از برخورد به تیرک دروازه نفت مسجد سلیمان دور شد.

در دقیقه 28 تیم نفت مسجد سلیمان با حرکتی عمقی فرشید پاداش در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت که شوت این بازیکن را حسین حسینی به راحتی مهار کرد. در دقیقه 38 ارسال ایسما خطرناک روانی دروازه نفت مسجد سلیمان شد که ضربه منشا را باز هم طهماسبی راهی کرنر کرد.

در دقیقه 47 ضربه دیدنی عباس عسگری با فاصله کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 57 پاس پاتوسی به ایسما رسید که ضربه محکم ایسما به تیرک دروازه نفت مسجد سلیمان برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

در دقیقه 63 تیم استقلال با منشا صاحب موقعیت شد که شوت سنگین این بازیکن با فاصله از کمی از کنار نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت. در دقیقه 80 تیم نفت مسجد سلیمان توسط هاشمی زاده صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که این بازیکن در حالی که با حسین حسینی تک به تک بود نتوانست دروازه را باز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxygw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن در نیمه نخست