تاریخ انتشار: 1397/12/17 22:56
کد خبر: 107332

علی کریمی: تا هفته آخر برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: رقابت سنگینی در لیگ برتر و بین ۵ تیم وجود دارد و هیچ تیمی حق از دست دادن امتیاز ندارد.
علی کریمی: تا هفته آخر برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

علی کریمی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر به سه امتیاز رسیدیم و توانستیم به روند رو به رشدمان در لیگ برتر ادامه دهیم. خیلی به این برد نیاز داشتیم. با توجه به شکست در اولین بازی آسیایی، مهم بود که امروز پیروز شویم و دوباره روحیه بگیریم.

وی افزود: رقابت سنگینی در لیگ برتر و بین 5 تیم وجود دارد و هیچ تیمی حق از دست دادن امتیاز ندارد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و سعی می‌کنیم مثل امروز در سایر بازی‌های خانگی امتیاز کامل را کسب کنیم.

هافبک استقلال درباره فشردگی بازی‌های آبی‌پوشان گفت: این موضوع تاثیرگذار است. ما باید در 7 روز آینده 3 بازی انجام بدهیم. کاش می‌شد با توجه به اینکه تیم ملی برای فیفا دی برنامه‌ای ندارد، یک برنامه مفید برای ما می‌گذاشتند که بیشتر استراحت کنیم تا برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده‌تر باشیم.

کریمی درخصوص شکست مقابل الدحیل قطر عنوان کرد: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیا است و ستاره‌های گرانقیمتی دارد. برابر این تیم در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کردیم و پس از آن نیز جلو رفتیم که جبران کنیم، اما گل‌های بعدی را خوردیم. تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری در بازی‌های آینده داشته باشیم و بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی درباره دیدار روز سه‌شنبه با العین در ورزشگاه آزادی گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا در این بازی پیروز شویم. العین هم در بازی اول خود شکست خورد و ما باید با بهترین عملکرد پیروز شویم.

کریمی در پایان گفت: شک نکنید که استقلال یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است و ما تا هفته آخر برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewbpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان شروع تمرینات استقلال تهران اعلام شد