تاریخ انتشار: 1397/12/17 23:08
کد خبر: 107331

مرتضی تبریزی: بازی امشب یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود

مهاجم تیم فوتبال استقلال در رابطه با بحث اختلافش با ایسما گفت: ممکن است دربازی عصبی شویم اما همه بازیکنان با هم رفیق هستیم و برای پیشرفت استقلال تلاش می‌کنیم.
مرتضی تبریزی: بازی امشب یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود

مرتضی تبریزی بعد از پیروزی یک برصفر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان درباره صحنه‌ای که ایسما مهاجم این تیم در آفساید قرار گرفت، گفت: در آن صحنه من در موقعیت آفساید نبودم. من پشت سر ایسما بودم و او من را ندید.

وی درباره اینکه استقلال در بازی‌هایش فرصت سوزی‌های زیادی دارد و به نظر می‌رسد با ایسما رابطه خوبی ندارید، گفت: این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و فرقی نمی‌کرد که در این بازی یک بر صفر برنده شویم یا سه بر صفر؛ مهم این بود که با این شرایط بتوانیم سه امتیاز را کسب و فاصله‌مان تا صدر جدول را کم کنیم. ممکن است در بازی مقداری عصبانی شویم اما همه بازیکنان با هم رفیق هستیم و برای پیشرفت استقلال تلاش می‌کنیم.

مهاجم استقلال درباره اینکه مالکیت تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز برای یک نفر است و ماشین سازی تاکنون در لیگ 5 باخت داشته که دو بار آن مقابل تراکتورسازی بوده و اینکه آیا فکر نمی‌کنید بین این تیم‌ها تبانی صورت گرفت است، گفت: صددرصد اتفاق خاصی رخ نداده است. درست است که همه در این باره صحبت می‌کنند اما هیچ وقت کسی این کار را انجام نمی‌دهد. ملت ایران حداقل در فوتبال هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwazj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توپ خانه ارتش در صدر گروه دوم / نیروی زمینی در کمین لیگ آزادگان