تاریخ انتشار: 1397/12/17 23:11
کد خبر: 107330

نورافکن: تلاش می‌کنیم در بازی با العین یک عیدی خوب به هواداران بدهیم

امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فکر نمی‌کنم قرار گرفتن در رده سوم جدول برای تیم بزرگ استقلال خوب باشد.
نورافکن: تلاش می‌کنیم در بازی با العین یک عیدی خوب به هواداران بدهیم

امید نورافکن پس از پیروزی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: یک مقدار شرایط در نیمه دوم سخت شد و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. خداراشکر که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. خیلی کار داریم و باید تا پایان لیگ بهترین نتایج را بگیریم و امتیازات بیشتری را جمع کنیم.

وی درباره شرایط استقلال و صعود به رده سوم در نیم‌فصل دوم گفت: فکر نمی‌کنم قرار گرفتن در رده سوم جدول برای تیم بزرگ استقلال خوب باشد. با بازیکنان صحبت کردیم که نتایج استقلال بهتر شود. نیم‌فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم. تلاش می‌کنیم بازی با العین را یک نتیجه خوب بگیریم و قبل از عید، یک عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

مدافع استقلال درباره بازی با العین در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فوتبال در آسیا کلا عوض شده است. قطر و امارات فوق‌العاده پیشرفت کردند. الدحیل که بازیکنان گران‌قیمت و با کیفیتی داشت توانست راحت ما را ببرد و در ورزشگاه آزادی هم با حضور هواداران‌مان کار آسانی مقابل این تیم‌ها نداریم چون بازیکنان خوب خارجی دارند و ما محکوم به برد هستیم.

نورافکن درباره این موضوع که نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده در لیگ برتر هم به میدان می‌روند و تیم‌های قطری و اماراتی برای حضور در آسیا استراحت می‌کنند، گفت: کشورهای عربی حمایت خوبی از نمایندگان‌شان در آسیا می‌کنند. ما 3 روز پیش با الدحیل در قطر بازی داشتیم و با خستگی مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کردیم، ولی با یک ریکاوری خوب و با تمام قوا به مصاف العین می‌رویم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn8pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرتضی تبریزی: بازی امشب یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود