تاریخ انتشار: 1397/12/18 12:24
کد خبر: 107290

خطیب: متاسفانه اتفاق ناپسندی در ورزشگاه نقش جهان رخ داد

سرپرست تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد نباید رحمان احمدی را به خاطر یک اشتباه سرزنش کرد و عملکرد خوبش در گذشته از یاد برد.
خطیب: متاسفانه اتفاق ناپسندی در ورزشگاه نقش جهان رخ داد

عبدالرحیم خطیب در گفت و گو با خبرنگار درباره شکست پارس جنوبی مقابل سپاهان عنوان کرد: ما در مصاف با تیمی با قدرت سپاهان که کادرفنی و بازیکنان بزرگی دارد، عملکرد خوبی داشتیم و روی یک لحظه غفلت گل خوردیم. به هر حال فوتبال همین است و همیشه به چیزهایی که استحقاقش را داری نمی رسی. انشاالله از بازی های بعدی این شکست را جبران خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در برنامه شب های فوتبالی مشخص شد یک پنالتی به ضرر پارس و یک پنالتی به ضرر سپاهان گرفته نشده، تاکید کرد: ما حقیقتا دیگر خسته شدیم اینقدر اشتباهات داوران علیه تیم خودمان را شمردیم. اگر در دقیقه 10 آن پنالتی که کاملا واضح بود، گرفته می شد و ما یک بر صفر جلو می افتادیم، شاید شرایط بسیار فرق می کرد. خیلی ها شاید بگویند سپاهانی ها نیز یک پنالتی طلبکار هستند اما در شرایط بازی نمی شود اینگونه صحبت کرد. امیدوارم واقعا فکری به حال داوری ها انجام شود.

 

سرپرست پارس جنوبی همچنین گفت: متاسفانه اتفاق ناپسندی در ورزشگاه نقش جهان و از سوی برخی هواداران سپاهان رخ داد. من چند بار به ناظر مسابقه و داور چهارم بابت اشتباهات داوری اعتراض کردم و به همین خاطر هواداران حریف هربار از روی نیمکت بلند شدم تا حتی برگه تعویض بدهم، به من توهین کردند. 90 دقیقه آنها به من توهین کردند که این مسائل قابل پذیرش نیست. این در حالی است که هواداران ما در شهرستان جم با احترام ویژه ای از حریفان پذیرایی کردند و قطعا مسئولان سپاهان هم می توانند این موضوع را تایید کنند.

 

خطیب درباره اشتباه رحمان احمدی روی گل خورده تیمش افزود: این مسائل پیش می آید. احمدی در بازی های گذشته ستاره ما بوده است. او در دو بازی متوالی پنالتی گرفت و ما هرگز این مسائل را از یاد نمی بریم. اشتباه هم برای هر بازیکنی پیش می آید و قطعا در آینده این اشتباهات را جبران می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqyzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان - پارس‌جنوبی؛ ژنرال در اندیشه بازگشت به صدر؛ کار سخت تارتار در نقش جهان