تاریخ انتشار: 1397/12/18 12:55
کد خبر: 107286

چهارمین آزمون بزرگ برای تیم قطبی

تیم فوتبال فولاد خوزستان بار دیگر باید به مصاف یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ برود.
چهارمین آزمون بزرگ برای تیم قطبی

رقابت های لیگ برتر این هفته ها به حساسیتی باورنکردنی رسیده و اکثر بازی ها بر شانس مدعیان قهرمانی و همینطور نامزدهای سقوط اثر می گذارند.

در این بین نبرد برای تعیین قهرمان لیگ هجدهم بسیار داغ و جذاب دنبال می شود؛ جایی که پنج تیم قدرتمند با امتیازات و کیفیتی نزدیک به هم در حال رقابت هستند و می خواهند در نوسانات بالای جدول، رتبه نخست در پایان هفته سی ام را از آن خود کرده و مقام قهرمانی لیگ را به دست آورند.

رقابت بین پرسپولیس، سپاهان، استقلال، تراکتور و پدیده در حدی زیاد شده که حتی از دست دادن کمترین امتیازها هم می تواند یکی را از کورس عقب بیاندازد. در سمت مقابل تیم های مدعی هم هر هفته علاوه بر بازی های خود، نگاه ویژه ای به بازی رقیبان بالای جدولی دارند و چشم انتظار همین لغزش های کوچک هستند.

یکی از بازی های مهم هفته بیست و دوم لیگ برتر، بین فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود. فولادی ها با افشین قطبی شروع بسیار خوبی داشتند، ولی در هفته های اخیر، سه باخت متوالی متحمل شده اند و از این نظر فرم ایده آلی ندارند. این تیم یکی از جدی ترین گزینه ها برای رتبه ششم جدول است و می تواند با متوقف کردن سپاهان، یک نقطه امید برای دیگر مدعیان قهرمانی باشد.

این چهارمین بار است که افشین قطبی با تیمش در چنین موقعیتی قرار می گیرند. قطبی اولین بازی خود با فولاد را در شهر تبریز مقابل تراکتور برگزار کرد که توانست در یک روز شگفت انگیز، تیم قدرتمند تبریزی را شکست دهد. پس از آن در هفته هفدهم فولاد میزبان پرسپولیس بود. در این بازی حساس هم تیم قطبی موفق شد صدرنشین لیگ را شکست دهد و با تحمیل نخستین باخت فصل به پرسپولیس، معادلات صدر جدول را عوض کند.

سومین تقابل قطبی با مدعیان قهرمانی لیگ، بازی با استقلال بود. این بازی نتیجه متفاوتی برای فولادی ها داشت و سرخپوشان اهواز در خانه مقابل استقلال شکست خوردند.

حالا تیم فولاد با قطبی باید در روز 24 اسفند میزبان سپاهان اصفهان باشد که یک بار دیگر چهار مدعی لیگ یعنی پدیده، تراکتور، استقلال و پرسپولیس را موقتا طرفدار این تیم می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nloxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشین قطبی به نشست خبری پیش از دیدار با سایپا نرسید