تاریخ انتشار: 1397/12/18 14:53
کد خبر: 107272

سرپرست ذوب آهن: مسئولان فوتبال ایران به جای حفظ آبروی ایران به دنبال اتمام لیگ هستند!

مجید حاج رسولی‌ها، سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی است مسئولان سازمان لیگ تنها به فکر پایان مسابقات لیگ برتر هستند و توجهی به شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ندارند.
سرپرست ذوب آهن: مسئولان فوتبال ایران به جای حفظ آبروی ایران به دنبال اتمام لیگ هستند!

مجید حاج رسولی‌ها درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از دیدار با النصر عربستان, اظهار داشت: ساعت 15 امروز (شنبه) به سمت امارات پرواز داریم تا در دبی با تیم خوب النصر بازی کنیم. النصر تیم پرمهره‌ای است و امیدوارم همان‌طور که ذوب‌آهن در بازی‌های خارج از خانه قبلی موفق بوده است, در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود و بتواند نتیجه خوبی کسب کند.

وی با اشاره به مصدومیت سیلوا فرناندز در دیدار با پدیده و غیبت این بازیکن در بازی برابر النصر, تصریح کرد: فشردگی بازی‌ها باعث شده تا هر سه روز یک بار بازی داشته باشیم. بازیکنان ما واقعاً توانایی بازی سه روز یک بار را از لحاظ تغذیه و ریکاوری ندارند. متأسفانه برنامه لیگ برتر این‌گونه چیده شده است و با توجه به اینکه تیم‌ها فرصت ریکاوری ندارند, می‌دانیم که در انتهای فصل آمار مصدومیت‌ها و آسیب‌دیدگی‌ها بسیار زیاد خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه عنوان کرد: متأسفانه مسئولان فوتبال ایران, به جای اینکه به فکر حفظ آبروی فوتبال کشور در آسیا و نمایندگانش باشند,  فقط به دنبال برگزاری مسابقات لیگ و تمام کردن آن هستند، آنهم در حالی که مسابقات باید باکیفیت برگزار شود. متأسفانه فقط می‌خواهند مسابقات را برگزار کرده باشند. این کار را با چه هزینه‌ای انجام می‌دهند؟ آن زمانی که کی‌روش لیگ را دو ماه تعطیل می‌کرد, باید به فکر الان بودند که تیم‌ها چطور می‌خواهند سه روز یک بار بازی کنند.

حاج‌رسولی‌ها یادآور شد: روز سیزدهم اسفند با الزورا بازی کردیم و سه روز بعد با پدیده روبه‌رو شویم. قرار است با چهار روز فاصله, به دبی برویم و روز  بیستم اسفند با النصر بازی کنیم. این یعنی ذوب آهن در یک هفته سه بار به میدان می‌رود, آن هم در دو بازی خارج از خانه و دو بازی سنگین آسیایی! حالا سؤال اینجاست که آیا با این برنامه‌ریزی اصلاً کیفیت مسابقات مطرح است؟!

وی افزود: مسئولان فوتبال کشور اصلاً توجه نمی‌کنند که در ایران سه تیم آسیایی داریم که آنها آبروی فوتبال کشور خواهند بود، اما برای‌شان مهم است که فقط لیگ را تمام کنند. این شرایط و فشردگی زیاد بازی‌های تیم‌های آسیایی به نفع تیم‌های مانند سپاهان, تراکتورسازی و پدیده است, چون این تیم‌ها هفت هشت روز یک بار بازی می‌کنند و ریکاوری خوبی دارند, اما تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال که در کورس قهرمانی هستند و در آسیا نیز باید به میدان بروند, دچار معضل خواهند شد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اشاره کرد: در زمان سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی لیگ دو ماه تعطیل شد و قبل از آن نیز مدام 10 روز, 10 روز مسابقات تعطیل می‌شد, حالا هم که تقویم اجازه نمی‌دهد تاریخ مسابقات را عقب بیندازند, برای همین برخی تیم‌ها ناچارند که سه روز یک بار بازی کنند. بنابراین باید آخر فصل منتظر سونامی پارگی و کشیدگی عضلات و مصدومیت‌ها باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457lz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتح‌آبادی: باید از صحبت های پاشازاده اوج فاجعه در داوری را متوجه می‌شدیم
اختصاصی| سرپرست گل گهر سیرجان مطرح کرد؛