تاریخ انتشار: 1397/12/18 16:40
کد خبر: 107262

نقی‌زاده: بردن ماشین‌سازی اصلاً آسان نبود

علیرضا نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بهترین تیم تاریخ تراکتورسازی را در اختیار داریم و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم.
نقی‌زاده: بردن ماشین‌سازی اصلاً آسان نبود

علیرضا نقی‌زاده با اشاره به پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی در دربی تبریز گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و در نهایت ما برنده شدیم. اعتقاد من این است که بردن ماشین‌سازی اصلاً آسان نبود. ما در دیدارهایی که مقابل سپاهان و استقلال داشتیم هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌مان ایجاد نشد، ولی ماشین‌سازی چند موقعیت خوب داشت. با این حال ما هدفی جز برد نداشتیم و به آن هم رسیدیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: این بهترین تیم تاریخ تراکتورسازی است. برای رسیدن به قهرمانی باید بازی مقابل ماشین‌سازی را با برد پشت سر می‌گذاشتیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

وی در مورد بحث تبانی دو تیم که قبل و حتی بعد از بازی حاشیه‌‌ساز شد، عنوان کرد: من این حرف‌ها را قبول ندارم. شما دیدید که ماشین‌سازی با این بازیکنان و کادر فنی توانایی که دارد، چقدر خوب بازی کرد و حتی می‌توانست به گل هم برسد. ما واقعاً بازی سختی را بردیم، این در حالی است که بازیکنان تیم حریف هم انگیزه زیادی داشتند.

نقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند در این فصل برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود؟»، تصریح کرد: ما بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی توانمند و باتجربه‌ای داریم. در ضمن با تلاش آقای زنوزی بهترین شرایط در تیم حاکم است. ما هدفی جز قهرمانی نداریم و امیدوارم با رسیدن به این عنوان مردم آذربایجان را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlo6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل تراکتورسازی