تاریخ انتشار: 1397/12/18 18:12
کد خبر: 107253

سنگربان تراکنورسازی به بیرانوند رسید !

گلر تراکتورسازان با عملکرد خوب خود در هفته اخیر موفق شد به دنبال ثبت بیشترین کلین شیت به گلر پرسپولیسی ها برسد و در رده دوم قرار بگیرد.

محسن فروزان را می توان یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر در دور برگشت رقابت ها دانست. گلر گیلک تراکتورسازان که سال ها پیش نیز با حضور درون دروازه این تیم موفق به کسب نایب قهرمانی لیگ برتر شده بود پیش از فصل فعلی باز هم راه دروازه تبریزی ها را در پیش گرفت و توانست با محافظت از دروازه تراکتورسازان باز هم نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

فروزان که در نیم فصل دوم لیگ توانست به بالاترین سطح هماهنگی با مدافعان تیم برسد در پنج بازی اخیر این تیم در دور برگشت بازی ها تنها یک بار دروازه خود را باز شده دید که آن هم دیدار این تیم در هفته هفدهم بود. به این ترتیب می توان گفت محسن فروزان در چهار دیدار پیاپی گلی دریافت نکرده و چه بسا بتواند با ادامه همین روند رکورد آن در تاریخ لیگ برتر را بشکند.

دروازه تبریزی ها با عملکرد فوق العاده خود در دور برگشت بازی های لیگ توانست خود را به صدر جدول کلین شیت ها نیز برساند. فروزان با بسته نگه داشتن دروازه خود در دیدار برابر ماشین سازی توانست یازدهمین کلین شیت خود را به ثبت برساند و در این آیتم به گلر تیم ملی فوتبال کشورمان برسد. در حالی که علیرضا بیرانوند با حضور در 17 دیدار پرسپولیسی ها توانست به رکورد 11 کلین شیت دست پیدا کند محسن فروزان با حضور در هر 21 دیدار تراکتوری ها به این عدد دست پیدا کرد.

البته در این میان باید عنوان کرد رکورد بیشترین کلین شیت در بازی های لیگ هجدهم در دست مهدی رحمتی گلر آبی پوشان است که با توجه به رقابت تنگاتنگ او و سیدحسین حسینی برای رسیدن به ترکیب اصلی، بعید نیست دروازه بان های دیگر حاضر در لیگ به این رکورد برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw7me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت سنگربان تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر