تاریخ انتشار: 1397/12/18 19:47
سرخپوشان 1 - بادران 2
کد خبر: 107242

فرهاد کاظمی مچ فکری را خواباند؛ بادران برنده دیدار سوپر کری

تیم بادران توانست با هدایت فرهاد کاظمی بازی حیثیتی با سرخپوشان را ببرد و به رده هشتم جدول صعود کند.
فرهاد کاظمی مچ فکری را خواباند؛ بادران برنده دیدار سوپر کری

از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ یک تیم سرخپوشان پاکدشت در خانه برابر بادران تهران قرار گرفت که در پایان شاگردان فرهاد کاظمی با نتیجه 2-1 حریف مدعی خود را شکست دادند و مربی تیمشان را برنده این سوپر کری کردند.

بادرانی‌ها خیلی طوفانی بازی را شروع کردند و در دقیقه 6 توسط کریم اسلامی به گل اول رسیدند. در حالی که سرخپوشان قصد حمله به دروازه مهمان را داشتند اسیر یک ضد حمله شدند تا فرصت به مرتضی خراسانی برسد و او با یک پاس استثنایی باعث گلزنی اسلامی در این دیدار شود. در ادامه بادرانی‌ها باز هم فرصت داشتند که گل دوم را به ثمر برسانند که واکنش گلر سرخپوشان مانع از این اتفاق بود.

با شروع نیمه دوم شاگردان فکری در صدد جبران نتیجه برآمدند و جلو کشیدند تا این نتیجه را جبران کنند که در دقیقه 65 این اتفاق رخ داد و حسین کریمی با یک شوت از پشت محوطه جریمه نتیجه را به تعادل کشید. اما این پایان کار نبود و بادران تنها 10 دقیقه فرصت داشت تا باز هم برنده میدان باشد. محمد آشتیانی با یک شوت زیبا از راه دور گل دوم تیمش را وارد دروازه سرخپوشان کرد تا فرهاد کاظمی را به یک برد شیرین رسانده و او را فاتح نبرد حیثیتی کند.

پیروزی برابر سرخپوشان، دومین برد فرهاد کاظمی همراه با بادران بود و از طرفی شاگردان محمود فکری هم که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر هستند در چهار دیدار اخیرشان هیچ بردی را به دست نیاورده و رده دوم را به شاهین بوشهر واگذار کرده‌اند.

بادران تهران با این برد 31 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد و سرخپوشان هم با 38 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و امیدوار به هفته‌های آینده ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqy8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زور فکری به شهرداری نرسید/ سرخپوشان بازهم امتیاز از دست داد
شهرداری تبریز 2 - سرخپوشان 2