تاریخ انتشار: 1397/12/19 13:08
کد خبر: 107172

حضور مهاجم کامرونی از امروز در تمرینات سپیدرود

سرمربی تیم سپیدرود امروز عملکرد مهاجم 23 ساله آفریقایی را زیر نظر می‌گیرد.
حضور مهاجم کامرونی از امروز در تمرینات سپیدرود

تیم سپیدرود رشت پس از حضور نادر دست‌نشان روی نیمکت این تیم به دنبال تغییر شرایط است و در همین راستا به نظر سرمربی جدید سرخپوشان رشت از وضعیت بدنی بازیکنان تیمش رضایت ندارد و امروز یک مربی بدنساز را به اعضای تیم معرفی کرده و احمد احمدی به جمع کادر فنی سپیدرود اضافه شد. 

سپیدرود رشت در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی برای حضور بهتر در بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر امروز ظهر و از ساعت 12:30 به مصاف تیم پاس رشت خواهد رفت. 

سرمربی جدید سپیدرود قرار است در این بازی مونگ بت آلاسان فوتبالیست 23 ساله کامرونی را زیر نظر بگیرد و در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن او را به جمع قرمزهای شهر رشت اضافه کند. این مهاجم آفریقایی پیش از این در تمرینات تیم پارس جنوبی جم شرکت کرده بود. ضمن اینکه قرار است در بازی دوستانه امروز چند بازیکن داخلی نیز حضور داشته باشند تا در صورت جلب نظر دست‌نشان به جمع سپیدرودی‌ها اضافه شوند.

تعدادی از این بازیکنان خواهان عقد قرارداد با باشگاه سپیدرود شده بودند اما با نظر نادر دست نشان آنها ابتدا باید در تمرینات خودشان را نشان بدهند و در صورت تایید فنی می‌توانند به عضویت سپیدرود دربیایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457lax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمان احمدی؛ ستاره این فصل پارس جنوبی!
یکه‌تازی یک مازنی در جنوب؛