تاریخ انتشار: 1397/12/21 14:44
کد خبر: 106906

کرانچار: درهای تیم امید را برای صیادمنش باز می‌گذاریم

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان به این نکته اذعان کرد که شاگردانش به اندازه کافی بازی دوستانه و تدارکاتی داشته‌اند.
کرانچار: درهای تیم امید را برای صیادمنش باز می‌گذاریم

زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال امید اظهار داشت: ببینید، ما آماده بودیم برای همکاری مناسب با باشگاه‌ها و به دنبال رضایت دو طرف بودیم، اما سایپا یک مقدار از توافقات فاصله گرفت و ذوب‌آهن و پدیده هم از این موقعیت استفاده کردند. حداقل اگر قرار نیست این بازیکنان در اختیار ما باشند، در تیم‌های خود بازی کنند.

درهای تیم امید را برای صیادمنش باز می‌گذاریم تا به ما اضافه شود

وی افزود: ما فقط قرار است یک بازی دوستانه در تاریخ 26 اسفند مقابل سوریه داشته باشیم. سایر بازیکنان با ما تمرین می‌کنند و از این نظر نگران نیستیم، اما با تمام آمادگی به مصاف رقبا در انتخابی المپیک می‌رویم. از امروز همه‌ی 30 بازیکن باید اینجا باشند و فقط یک مشکل داریم که آن هم مصدومیت یونس دلفی است و باید این بازیکن را به خوبی آماده کنیم تا حتی اگر برای یک مسابقه هم شده، کنار ما حضور داشته باشد. از طرفی اللهیار صیادمنش هم متأسفانه مصدوم شد و با هماهنگی زیر نظر کادرپزشکی خوب باشگاه استقلال خودش را آماده می‌کند و با توجه به نوع مصدومیتش، درهای تیم امید را برای صیادمنش باز می‌گذاریم تا به ما اضافه شود.

امیدوارم بتوانیم بازی‌های‌مان را در ورزشگاه آزادی انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال تعامل خوبی داریم. در رأس اینها با آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و آقای ساکت به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی همکاری داریم. قرار است از 26 اسفند ماه هم در زمین شماره دوی مرکز ملی فوتبال تمرینات خود را ادامه بدهیم و امکانات لازم در اختیار ما باشد. امیدوارم بتوانیم بازی‌های‌مان را نیز در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم. از طرفی در حال ترمیم چمن ورزشگاه پاس قوامین نیز هستند، اما همین که از 26 اسفند ماه قرار است در زمین شماره دو تمرین کنیم، برای ما خوب است و چمن خوبی هم دارد. اکنون این چمن آماده است.

تنها نگرانی ما این است که بازیکنی مصدوم شود

کرانچار در پاسخ به این سؤال که آیا حضور نداشتن بازیکنان سایپا و پدیده در اردوها نظم تیم امید را به‌هم نمی‌ریزد و ماهیت تیم را زیر سؤال نمی‌برد، گفت: محمد سلطانی‌مهر، امید دره، امیرحسین حسین‌زاده و ابوالفضل جلالی در تمام مسابقات دوستانه ما مشارکت داشتند. در اردوها آنها را داشتیم و بازیکنان پدیده در بازی‌های آسیایی حضور داشتند. نبود آنها ماهیت تیم بودن ما را نمی‌گیرد و در هفت روز آخر اردو هم آنها با تیم تطابق پیدا کرده و با شرایط تیمی به‌روز می‌شوند. تنها نگرانی ما این است که خدایی نکرده بازیکنی مصدوم شود که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.

به اندازه کافی بازی دوستانه داشته‌ایم

وی درباره لغو دیدار با اردن و اینکه آیا این مسئله به برنامه‌های تیم امید ضربه نمی‌زند، گفت: به اندازه کافی بازی دوستانه داشته‌ایم و اگر 26 اسفند با سوریه بازی کنیم، کفایت می‌کند که با آمادگی به مسابقات انتخابی المپیک برویم. آمادگی ما مطلوب است و در خطوط تیمی توانستیم به خوبی بازیکنان را هماهنگ کنیم و جایگزین‌ها هم مشخص هستند. فقط امیدوارم دستوراتی که به بازیکنان می‌گوییم و مسائلی که در مورد بازی‌هاست به خوبی اجرا کنند. بازیکنان باید در مسابقات خود را نشان دهند و ما امیدواریم. ما برای بازی با یمن و ترکمنستان هم انگیزه لازم را داریم و مقابل آنها انگار مقابل عراق بازی می‌کنیم که قوی‌ترین تیم گروه ماست.

برای برگزاری دیدارهای ما در ورزشگاه آزادی پول نباید در اولویت باشد

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود مجموعه ورزشی آزادی برای هر بازی تیم امید 10 میلیون تومان درخواست کرده و ممکن است بازی‌ها به همین دلیل در ورزشگاه آزادی برگزار نشود، گفت: این منافع ملی است و ورزشگاه آزادی هم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان قرار دارد. درست است که باید تا جایی که می‌توانیم از این ورزشگاه هم مراقبت کنیم، اما باید این اجازه را هم بدهند که ما اینجا بازی کنیم. پول نباید در اولویت باشد، چون اینجا ورزشگاه ملی است. طبیعتاً امیدواریم که جمعیت هواداری هم خودش را با تیم امید گرایش بدهد، چون این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند. من آنها را دعوت می‌کنم که از ما حمایت کنند و با اتحاد خود به ما روحیه بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnzv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: وقتی بازیکنانم تمرین نکرده‌اند نمی‌توانم چیزی درباره بازی بگویم