تاریخ انتشار: 1397/12/22 10:35
کد خبر: 106811

مظاهری؛مهره مار علیمنصور و تیمش

رشید مظاهری را باید یکی از مهره‌های موثر منصوریان در کسب نتایج خوب چند هفته اخیر در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا بدانیم. بازیکنی که با بازوبند بر دست مهره مار ذوب‌آهن به حساب می‌آید.
مظاهری؛مهره مار علیمنصور و تیمش

یکی از اتفاقات شیرین و البته جالب تیم ذوب آهن در بازی های اخیر را می توان در گلر این تیم جستجو کرد. گلر جام جهانی رفته ذوبی ها در سه دیدار اخیر این تیم بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته و هر سه دیدار ذوبی ها با پیروزی به پایان رسید. در سه دیدار اخیر با سه پیروزی برابر الغرافه قطر و پدیده و النصر عربستان! به این ترتیب باید مهره مار ذوبی ها و منصوریان را باید روی خط دروازه و کاپیتانی که این روزها با پیروزی به کار خود می دهد، دید.

بگذارید بازگشتی به سه بازی حساس این تیم در یک ماه اخیر داشته باشیم. قسمت اول به دوحه و جدال با الغرافه بازمی‌گردد. جایی که ذوبی‌ها برای عبور از پلی آف و حضور در مرحله گروهی به برد خارج از خانه احتیاج داشتند. مسئله‌ای که حضور یک گلر مطمئن را می‌طلبد و دقیقا این مسئله به داد نماینده ایران رسید. در نیمه دوم بازی با الغرافه درست در زمانی که بازی با نتیجه تساوی پیگیری می‌شد، مظاهری با چند واکنش خوب سبزپوشان را در بازی نگه داشت. او ابتدا شوت هافبک حریف از پشت محوطه را به زیبایی راهی کرنر و چند دقیقه بعد یک تک موقعیت تک به تک را دفع کرد.

اما این پایان کار نبود و زمانی که آن‌ها به گل دوم رسیدند در دقیقه 92 می‌توانستند از روی شوت طارمی دروازه خودی را باز شده ببینند که ضربه این مهاجم از شش قدم به زیبایی توسط مظاهری دفع شد و ذوب‌آهن با بردی شیرین راهی مرحله گروهی شد. رشید در این دیدار از اواسط نیمه دوم و با خروج حدادی فر از میدان بازوبند سرگروهی را به بازو بست. حرکات رشید در این دیدار آنقدر به سود بازی ها بود و تاثیر مستقیم در نتیجه بازی داشت که پس از پایان دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

قسمت دوم در مشهد و ورزشگاه امام رضا رقم خورد. جایی که ذوبی‌ها به دنبال برد بعد از 16 هفته در لیگ برتر بودند و سرانجام به هدف خود برابر یکی از مدعیان رسیدند. شاگردان منصوریان با اتخاذ یک سیستم مناسب در دقایق آخر توسط مطهری به گل رسیدند. در دقایق آخر یونس شاکری این فرصت را داشت از داخل محوطه جریمه با ضربه سر نتیجه را به تعادل بکشد که مظاهری با دو دست آن را برگشت داد و مانع فروپاشی دروازه‌اش در دقیقه آخر شد تا اینگونه سومین برد آن‌ها در مسابقات لیگ برتر به دست آید. او در این دیدار از ابتدا و در غیاب حدادی فر، با بازوبند سرگروهی پا به میدان گذاشت.

اما اپیزود آخر درخشش مظاهری روز گذشته رقم خورد. جایی که مظاهری پنالتی اول النصر را دفع کرد اما داور با سختگیری جالب توجه رای به تکرار آن داد و کار رشید را نیمه تمام گذاشت. اما این گلر دو موقعیت دیگر را به خوبی از النصری‌ها گرفت. جایی که بازیکنان این تیم فرصت داشتند از زاویه بسته با شوتی زیبا به گل برسند که مظاهری با کف دست آن را راهی کرنر کرد. در ادامه باز هم یک موقعیت تک به تک برای النصر به دست آمد که این دروازه‌بان با خروج به موقع توپ را دزدید و مانع خطرآفرینی شد. نمایش مظاهری به قدری خوب بود که منصوریان بعد از بازی دستان او را گرفت و به سمت هواداران برد تا از کاپیتان دوم تیمش که به نوعی مهره مار او و ذوبی ها محسوب می شود قدردانی کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kx9k8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازوبندی که برای گلر ذوبی ها خوش یمن بود