تاریخ انتشار: 1397/12/22 15:48
کد خبر: 106775

خلیلی: شکست پرسپولیس مقابل السد ثمره بازی‌های فشرده لیگ برتر بود

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشاری که السد در دقایق پایانی روی دروازه پرسپولیس آورد ثمره بازی‌های فشرده لیگ برتر بود.
خلیلی: شکست پرسپولیس مقابل السد ثمره بازی‌های فشرده لیگ برتر بود

محسن خلیلی در مورد شکست ناعادلانه پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم که به پشتیبانی خوب باشگاه سفر خوب و بدون دردسری به قطر داشتیم و همه چیز از هر نظر ایده‌آل بود، اگرچه می‌توانستیم با سه امتیاز کامل هم از قطر برگردیم، اما از هر نظر بدشانس بودیم. همان‌طور که همه دیدند در تمام دقایق مسابقه، بازی زیبا و رو به جلو را مقابل تیم پرقدرت السد ارائه کردیم و به هیچ عنوان شایسته باخت نبودیم. کمک داور هم در صحنه به ثمر رسیدن گل السد اشتباه فاحش داشت، چرا که محرز بود بونجاح موقع ضربه زدن در آفساید قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه پرسپولیس می‌توانست در دقایق پایانی از السد جلو بیفتد، یادآور شد: علی علیپور همین چند ماه پیش فاصله زیادی را در دقیقه 90 طی کرد تا به دروازه السد برسد و آن موقع فقط با خطا می‌شد او را کنترل کرد، اما همین بازیکن در بازی دیشب در صحنه مشابه به زحمت خودش را به دروازه السد رساند و خستگی در ساق‌های او کاملاً مشهود بود. وقتی ما بارها از مسئولان خواستیم که تغییر در برنامه فشرده بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا به وجود آورند به خاطر همین مسائل بود که اتفاق افتاد. ما بازی‌های لیگ را برگزار می‌کنیم که در میادین بین‌المللی بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم، اما به نظر می‌آید آنهایی که بازی‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند صرفاً و فقط هدف‌شان برگزاری بازی‌هاست نه چیز دیگر.

خلیلی در این باره خاطر نشان کرد: سطح بازی‌های لیگ قهرمانان قابل قیاس با بازی‌های داخلی نیست و توان و انرژی زیادی را از بازیکنان می‌گیرد. با توجه به این شرایط بازیکنان باید در بهترین شرایط بدنی وارد مسابقات آسیایی شوند، اما به این نوع برنامه‌ریزی‌ها این امر به نوعی غیرممکن است. مسلماً در سال جدید شرایط برای نمایندگان ایران در آسیا به مراتب سخت‌تر می‌شود و ما بار دیگر از مسئولان مربوطه می‌خواهیم بازنگری در برنامه مسابقات داشته باشند. قطعاً عدم موفقیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان به فوتبال ملی ما ضربه خواهد زد و بهتر است تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ شود. البته خواسته ما این است که اگر قرار است تغییراتی در برنامه بازی‌ها ایجاد شود قبل از عید به باشگاه‌ها اعلام کنند نه دو سه روز مانده به بازی، مانند اتفاقی که در مورد بازی ما با سپیدرود رخ داد و چون همه برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده بودیم امکان بازی کردن با سپیدرود در روز یکشنبه نبود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشکر از هواداران این تیم تصریح کرد: تماشاگران ما از بهترین‌ها هستند و همیشه در تمام میادین ما را تنها نگذاشته‌اند. قطعاً خواسته آنها هم این است که برنامه‌ریزی‌ها منطقی و حساب شده باشد و ما هم برای دفاع از حق پرسپولیس و هواداران تا آخر پیگیر ماجرا هستیم. همان‌طور که پیش از این باشگاه اعتراضات خود را به داوری‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان به طور رسمی به فدراسیون فوتبال و  AFC اعلام کرده است. حتی برای تغییر برنامه بازی‌ها هم به فدراسیون نامه زدیم. الان هم برای اعتراض به گل آفساید السد مجدداً نامه‌ای را به AFC ارسال خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48a9rw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان آغاز تمرینات پرسپولیس در سال 98