تاریخ انتشار: 1397/12/25 11:45
کد خبر: 106478

غفوری: بهتر بود با یک عذرخواهی همه چیز تمام می‌شد

بازیکن ملی پوش استقلال با بیان اینکه دربی برگشت از دربی‌های دیگر حساستر است، به صحبت‌های رئیس کمیته انضباطی فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: آن مسئول حتی یک عذرخواهی هم نکرد.
غفوری: بهتر بود با یک عذرخواهی همه چیز تمام می‌شد

وریا غفوری درباره مصدومیتش در استقلال و غیبتش در بازی گذشته این تیم، گفت: در دو سه هفته اخیر یک مقدار مصدوم بودم و نتوانستم در تمام تمرینات شرکت کنم. برای همین در بازی آخر فشار مضاعف آوردم و عضله ام دچار کشیدگی شده است. تا دو سه روز آینده این مشکل برطرف می‌شود و به تمرینات بر می‌گردم.

وی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، با اشاره به روند رو به رشد استقلال در نیم فصل دوم یادآور شد: در سه سالی که در استقلال بوده ام، هر سال همین شرایط است. نمی دانم دلیلش چیست. نیم فصل اول را خوب شروع نمی‌کنیم ولی رفته رفته بهتر می شویم. الان فاصله ما با صدر کم است و امیدوارم آخر فصل دل هواداران را شاد کنیم.

بازیکن ملی پوش استقلال درباره از دست دادن جام جهانی روسیه تصریح کرد: بدترین خاطره ورزشی من نرفتن به جام جهانی بود. خیلی وقت گذشته بودم به این تورنمنت بروم. نمی‌توانم دلیلش را بگویم. نمی دانم چرا یک بازیکن با آن آمار نتوانست در لیست نهایی تیم ملی باشد. نبودنم در تیم ملی سلیقه آقای کی روش بود و حرف خاصی نمی‌توانم بزنم. فقط می گویم قطعاً ایشان اشتباه کرد چون می‌توانستم در آن مقطع به تیم ملی کمک کنم.

وی درباره اینکه آیا در پست بازی کردنش در استقلال و تیم ملی حق با وینفرد شفر بود یا کی روش؟ گفت: هر مربی یک نظری روی بازیکن دارد و یکسری خصوصیات و بازی خاص می‌خواهد. شفر می‌خواست مرا در یک مقطع در پست وینگر بازی بدهد ولی نظر کی روش این نبود. این یک اختلاف نظر است که برای هر مربی پیش می‌آید. نمی‌شود گفت کدام مربی درست می‌گفت یا کدام مربی اشتباه می‌کرد.

غفوری در ادامه به دیدار با پرسپولیس و گلزنی در دربی پرداخت و تاکید کرد: تمام توانم را می‌گذارم تا در دربی باشم. تا دو، سه روز دیگر مصدومیتم رفع می‌شود. ان شاءالله بتوانیم برای دربی به آمادگی صد درصد برسم. امسال هیجان دربی یک مقدار بیشتر است چون فاصله‌ها نزدیک تر است و یک تیم بتواند با بردن در دربی صدرنشین شود. سال‌های قبل اینطور نبود. دربی برای ما مهمتر هم هست.

بازیکن تیم استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر حواشی پیش آمده بعد از صحبت‌هایش درباره مسئولان و تأثیر این حواشی روی کیفیتش افزود: در دو سه هفته آخر یکسری حاشیه‌ها برایم پیش آمد. این حواشی تأثیر می‌گذارد ولی مصدومیتم ربطی به حواشی نداشت.

غفوری بدون نام بردن از اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بحث «شهرستانی» که از سمت او مطرح شد، گفت: بعضی از مسئولان حرف‌هایی زدند. من هم حرف خودم را زدم ولی به یکسری‌ها برخورد و علیه من صحبت کردند. در این راستا بحث «شهرستانی» و «تهرانی» هم بوجود آمد. همه ما ایرانی هستیم و هرکسی از یک خطه و دیار است. متأسفانه از این مسئول یک عذرخواهی ساده هم نشنیدیم و حرف‌هایش فقط توجیه شد. بهتر بود با یک عذرخواهی همه چیز تمام می‌شد.

وی درباره ملاک‌های انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی اظهار کرد: سرمربی تیم ملی ایران در هشت سال گذشته کی روش بود. کی روش یک استاد و مربی بزرگ بود که خیلی از مشکلات را در فوتبال ما حل کرد و فوتبالمان را رو به جلو برد. شاید یک جاهایی از نظراتش ضرر کردم ولی خیلی چیزها به فوتبالمان یاد داد. مربی بعدی نباید پایین‌تر از کی روش باشد.

بازیکن استقلال در پایان درباره اینکه دوست داشت در استقلال با چه کسانی همبازی باشد، گفت: دوست داشتم کنار مجتبی جباری بازی کنم؛ بازیکنی که سال گذشته با ناراحتی از استقلال کنار گذاشته شد. همینطور دوست داشتم مرحوم ناصر حجازی و حسن روشن هم در تیم ما بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn6rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم استقلال