تاریخ انتشار: 1397/12/25 19:02
کد خبر: 106419

سپیدرود 1 - پرسپولیس 3؛ صدر هدیه مختصر برانکو به سرخپوشان؛ سپیدرود قصد بقا ندارد!

در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس و در هفته بیست و دوم این رقابت ها، دو تیم سپیدرود و پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 پرسپولیس به پایان رسید
سپیدرود 1 - پرسپولیس 3؛ صدر هدیه مختصر برانکو به سرخپوشان؛ سپیدرود قصد بقا ندارد!

نیمه اول این بازی کاملا یک طرفه بود و پرسپولیس یک بازی فوق العاده را از خود نشان داد. بازیکنان پرسپولیس با آرامش کامل روی دروازه سپیدرود موقعیت سازی می کردند و ضربات آخر خود را نیز با دقت به ثمر می رساندند.

در دقیقه 10 اولین گل پرسپولیس به ثمر رسید و علی علیپور موفق شد پاس احمد نوراللهی را به راحتی درون دروازه سپیدرود قرار دهد. در دقیقه 13 سانتر سرخ ها از روی نقطه کرنر را سیدجلال حسینی و در ادامه شجاع خلیل زاده، نتوانستد به گل تبدیل کنند.  در دقیقه 17 پرسپولیس روی حرکت ترابی و علیپور به موقعیت دست یافت که گلر سپیدرود این توپ را مهار کرد. در دقیقه 21 شوت بازیکن سیپدرود را رادوشوویچ مهار کرد.

در دقیقه 23 شوت محکم سیامک نعمتی را کوروش ملکی مهار کرد و توپ راهی کرنر شد. همان کرنر می توانست به گل دوم تبدیل شود که بازهم کوروش ملکی ضربه سر علیپور را مهار کرد. در دقیقه 30 پرسپولیس بار دیگر به گل رسید و این بار احمد نوراللهی موفق شد که با ضربه سر برای تیمش گلزنی کند.

در دقیقه 40 پرسپولیس بار دیگر به گل رسید و این بار حرکت خوب علیپور باعث شد که توپ اوت نشود و توپ را به ترابی پاس داد. او نیز سیامک نعمتی را در موقعیت گلزنی قرار داد و نعمتی دروازه خالی را گشود. در دقیقه 44 علی علیپور توسط گلر سپیدرود در محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. بازی در نیمه اول با نتیجه 3 بر 0 به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی بسیار سرد آغاز شد و در دقایق اولیه نه سپیدرود و نه پرسپولیس موقعیت گلزنی داشتند اما در دقیقه 67 یخ بازی آب شد و حرکت تیمی سپیدرودی ها از سمت چپ موفقیت آمیز بود و بایرامی از سپیدرود موفق شد که صاحب موقعیت شود و دروازه پرسپولیس را باز کند.

یک دقیقه از گل اول سپیدرود نگذشته بود که بازهم سپیدرودی ها حمله کردند و این بار محمد غلامی در محوطه جریمه صاحب سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. غلامی پشت توپ ایستاد اما بوژیدار رادوشوویچ موفق شد که این پنالتی را در دو مرحله مهار کند.

سرخ ها به سرعت بازی را آغاز کردند و ضد حمله زدند که یکی از مدافعان سپیدرود مهدی ترابی را در محوطه جریمه سرنگون کرد که داور ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد اما پس از مشورت با داور خط، رای خود را عوض کرد و ضربه دروازه به سود سپیدرود اعلام کرد. در دقیقه 80، شوت بازیکن سپیدرود را بوژیدار رادوشوویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه 87 سیامک نعمتی با گلر سپیدرود تک به تک شد اما کوروش ملکی اجازه گلزنی به هافبک سرخپوشان را نداد. در آخرین دقایق بازی یک ضربه ایستگاهی به سود سپیدرود گرفته شد که بازیکنان پرسپولیس اجازه ندادند سپیدرودی ها به گل برسند.

بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید. با این پیروزی پرسپولیس 45 امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و تراکتورسازی در صدر جدول قرار گرفت و سپیدرود نیز با 13 امتیاز در رده پانزدهم جدول ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjwyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب سپیدرود برای مصاف با پرسپولیس مشخص شد