تاریخ انتشار: 1397/12/26 01:29
کد خبر: 106381

عیدی شفر به استقلال؛ بهترین رتبه فصل در همسایگی پرسپولیس

تیم شفر با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به رده دوم جدول رسید و سال جدید را با بهترین رتبه‌اش در این فصل شروع می‌کند.
 عیدی شفر به استقلال؛ بهترین رتبه فصل در همسایگی پرسپولیس

استقلالی‌ها دیگر به این داستان تکراری عادت کرده‌اند. داستان شروع‌های بد و کابوس‌وار و نیمه‌های فصل آرام و پایان‌های جذاب و دوست‌داشتنی. آنها چند سال است قصه لیگشان را این‌طور تعریف می‌کنند و هوادارانشان دیگر با بحران های اول فصل خیلی ناآرام نمی‌شوند. حالا داستان استقلال در جاهایی حوالی پایان به روزهای خوبش رسیده است. استقلال، نساجی را برد و 43 امتیازی شد و به لطف تفاضل برتر رده دوم را از آن خود کرد. خط حمله‌ای که زمانی از آن به عنوان خط حمله بحرانی نام‌برده می‌شد حالا آنقدر خوب و زهردار شده است که در کنار خط دفاع حیرت‌انگیز آبی‌ها بهترین تفاضل گل جدول لیگ برتر را رقم بزنند. به لطف همین تفاضل گل و البته یک بازی کمتر سپاهان شفر در آستانه سال جدید بهترین رتبه فصلش را بدست آورد.

استقلال با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس و در رده دوم جدول سال جدید را شروع می‌کند. سالی که قرار است آغاز آن با دربی همراه باشد. استقلالی‌ها این بار اگر می‌خواهند پایان شیرینی داشته باشند باید سال را هم شیرین شروع کنند. در غیر این صورت اختلاف 5 امتیازی با تیم برانکو که با بازیکنان جدیدش روز به روز بهتر می‌شود فاصله‌ای نیست که به این راحتی قابل جبران باشد. همچنین آنها سپاهانی‌ها را که فعلا به خاطر یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد را هم از یاد نبرده‌اند و می‌دانند که همزمان باید با دو دشمن قدرتمند بجنگند. این را شفر به خوبی می‌داند و می‌خواهد از بهترین فرصت شش امتیازی برای گرفتن صدر از پرسپولیس استفاده کند و برای اولین بار طعم صدرنشینی با استقلال را بچشد.

استقلالی که این فصل هم توانست خود را بعد از یک فصل بعد به کورس مدعیان برساند و این بار می‌خواهد به در کورس ماندن قانع نشود و رقیب سرسختی برای برانکو تا سوت پایان لیگ باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwbbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار سرمربی استقلال به مدافعان