تاریخ انتشار: 1397/12/26 11:03
کد خبر: 106354

توضیحات افشارزاده در خصوص شکایتش از استقلال

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره شکایتش از این باشگاه ارائه کرد؛ او می گوید در مدت 28 ماه هیچ پولی از استقلال نگرفته است.
توضیحات افشارزاده در خصوص شکایتش از استقلال

روز گذشته کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره شکایت بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال از این باشگاه صادر کرد و بر این اساس آبی های پایتخت باید مبلغ 204 میلیون تومان به این مدیرباتجربه پرداخت کنند. افشارزاده از تاریخ 27 اردیبهشت 93 تا 12 اردیبهشت ماه 95 مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشت اما در این مدت نسبتا طولانی اقدامات متعددی را انجام داد. او حالا مدعی است که هیچ حقوقی از باشگاه استقلال نگرفته و به همین خاطر هم شکایت کرده است.

 

وقتی با افشارزاده تماس گرفتیم اینگونه به ماجرای شکایتش از استقلال پاسخ داد: «این شکایت برای یکسال پیش است و دوست ندارم خیلی درباره اش حرفی بزنم تا بزرگ شود. یک مساله ای بوده و تمام شده و رفته که باشگاه استقلال هم باید پول مرا بدهد.»

 

از افشارزاده سوال کردیم مگر حقوق شما در استقلال چقدر بوده که 204 میلیون تومان طلبکار هستید؟ او گفت: «من از روزی که کارم را در استقلال شروع کردم تا روزی که از این باشگاه رفتم، یک ریال دریافتی نداشتم. هیچ پولی برای خودم برنداشتم و همیشه پرداخت بدهی ها اولویتم بوده است. شما خودتان بنشینید و حساب کنید تا مشخص شود 204 میلیون تومان در مدت28 ماه عدد زیادی است یا نه.»

 

وی ادامه داد: «من حتی یک بار برنج باشگاه استقلال را در این مدت نخوردم. اگر کسی را پیدا کنید که بگوید افشارزاده یکبار در باشگاه یک عدد برنج خورده من به او جایزه می‌دهم. من حتی چای باشگاه را هم خودم می خریدم.»

 

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که خودش در مواجهه با بدهی ها چگونه برخورد می کرد، تاکید کرد: «من خیلی از بدهی ها را دادم. فقط حدود 4 میلیارد تومان به خارجی ها دادیم . من برای خودم پولی برنمی داشتم تا طلبکاران پول بگیرند. در این دو سال اما آقای فتحی و مدیران قبلی در پرداخت طلبم خوب رفتار نکردند. آنها باید پول مردم را بدهند.»

 

افشارزاده درباره اینکه بعد از صدور حکم تعیین وضعیت آیا قولی از مسئولان استقلال برای دریافت پول دریافت کرده گفت: «گفتم که علاقه ای ندارم در این خصوص حرف بزنم. شما هم شب عید است و بهتر است به کارهای شخصی تان برسید!»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn6k9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشارزاده: برخلاف میلم از باشگاه استقلال رفتم