تاریخ انتشار: 1397/12/26 19:10
کد خبر: 106302

پیکان 1 - صنعت نفت 1؛ صنعت نفت و حکایت ادامه دار تساوی‌ها؛ ماکومبا آبادانی ها را نجات داد

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، دو تیم پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف یکدیگر رفته اند که در پایان این دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.
پیکان 1 - صنعت نفت 1؛ صنعت نفت و حکایت ادامه دار تساوی‌ها؛ ماکومبا آبادانی ها را نجات داد

دو تیم پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در حالی از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و با قضاوت امیر عرب مقابل یکدیگر قرار می گیرند که نه آن چنان خطر سقوط آن ها را تهدید می کند و نه شانسی برای کسب سهمیه دارند. بازی با سوت داور این دیدار شروع می شود. بازی با حملات میزبان پیگیری می شود و سعید واسعی در دقیقه 27 موفق به زدن اولین گل این بازی برای پیکان شد. شاهین ثاقبی از تیم پیکان نیز در نیمه اول از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. نیمه اول این دیدار با پیروزی 1--0 پیکان به پایان می رسد.

نیمه دوم با سوت امیر عرب آغاز می شود و شاگردان پائولو سرجیو یک نیمه فرصت دارند تا باخت 1-0 در نیمه اول را جبران نمایند. بارش باران باعث آب گرفتگی زمین و سخت تر شدن کار بازیکنان، در ورزشگاه شهدای شهر قدس شده است. در دقیقه 87 بازیکنان صنعت نفت توسط ماکومبا کانجی، به گل تساوی دست پیدا می کنند. با پایان این دیدار دو تیم در هوای سرد و بارانی تهران به تساوی 1-1 دست پیدا می کنند.

ترکیب دوتیم:

 پیکان تهران:

مهدی امینی، سید مهران موسوی، سعید قائدی‌فر، مگنو باتیستا، محمد قاضی، مهدی مومنی، ماهان رحمانی، علی حمودی، حجت حق وردی، شاهین ثاقبی و سعید واسعی

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، سیروان قربانی، فردین عابدینی، ماکومبا کانجی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، دی اولیویرا فرانکو، مصطفی احمدی، حامد پاکدل و سید محمد قریشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279bpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل بحران زده‌ها در تبریز