تاریخ انتشار: 1397/12/27 08:47
کد خبر: 106268

برانکو به آینده امیدوار است!

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس بهتر از هر کسی می‌داند که در این فصل برخلاف دو فصل گذشته، شرایط سختی برایش به وجود آمده است.
برانکو به آینده امیدوار است!

دریافت گل در موقعیت آفساید مقابل السد قطر بدون شک بدترین اتفاقی بود که می‌توانست در آخرین ثانیه‌های بازی با این تیم برای پرسپولیسی‌ها رقم بخورد؛ آن هم در دیداری که انصافاً پرسپولیس خوب و تهاجمی بازی کرد و غیر از دقایق پایانی که طبیعی هم به نظر می‌رسید، به دنبال دفاع کردن نبود. این نتیجه، اما باعث نگرانی شدید هواداران شد و آن‌ها در فضای مجازی نسبت به نتیجه رقم‌خورده، گلایه‌هایی را مطرح کردند.

بد نیست بدانید تمام این گلایه‌ها به گوش برانکو رسید. سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس بهتر از هر کسی می‌داند که در این فصل برخلاف دو فصل گذشته، شرایط سختی برایش به وجود آمده است. او از یک‌سو با دغدغه‌های بزرگی به نام قدرت یافتن مدعیان و اشتباهات داوری مواجه شده و در سمت دیگر، ممکن است به عنوان نایب‌قهرمان آسیا، در گروه مانده و نتواند صعود کند. این وضعیت، همه را نگران می‌کند.

شاید پرسپولیسی‌ها مضطرب آینده باشند، اما برانکو چنین حسی ندارد. یکی از نزدیکان برانکو می‌گوید: «او نسبت به آینده کاملاً امیدوار است. اگر خاطرتان باشد، در فصل قبل نیز تیم او در دو هفته نخست، یک برد و یک باخت داشت و البته این امکان برای پرسپولیس وجود دارد که در ادامه رقابت‌ها، با بازیکنان بازگشته از مصدومیت، شرایط را تغییر بدهد. برانکو معتقد است فصل گذشته در دو بازی اول تنها ۳ امتیاز داشت، اما در ۴ بازی موفق شد ۱۰ امتیاز بگیرد و تیم را به مرحله بعدی ببرد؛ آن هم در شرایطی که السد در فصل قبل بعد از دو بازی اول، ۶ امتیازی بود ولی در پایان مرحله گروهی، تیم دوم شد و بعد از پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید. در این فصل هم برانکو هیچ نگرانی‌ای بابت اتفاقات رخ داده، ندارد و می‌داند بعد از شهرآورد نوروزی، دستش برای کسب امتیازات طلایی در آسیا باز است.»

نکته دیگر، تعطیلی به موقع لیگ است. پرسپولیسی‌ها از امروز راهی تعطیلات می‌شوند و بازیکنان استراحتی در پیش دارند. بعد از بازگشت به تمرینات نیز، بازیکنان آسیب‌دیده مثل شایان مصلح، ماریو بودیمیر، علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه و... قادر به همراهی تیم در شهرآورد خواهند بود. قطعاً کسب موفقیت در شهرآورد، روحیه سرخپوشان را افزایش می‌دهد و آن‌ها را به سمت کسب امتیازات بیشتر در آسیا سوق می‌دهد. برانکو چند روز قبل، در همین رابطه به موضوع مهمی اشاره کرده بود: «مهم‌ترین مشکل ما، برنامه‌ریزی‌ها و اشتباهات داوری است. اگر این دو حل شوند و مجبور نباشیم ۴ روز یک‌بار بازی کنیم، اوضاع تیم روبراه خواهد شد و هم در لیگ و هم در آسیا با قدرت بیشتری پیش می‌رویم.» این نگاه امیدوارانه برانکو در شرایط کنونی، بدون شک مهم‌ترین کلید برای موفقیت‌های آینده پرسپولیس است و دل هواداران را نیز قرص می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjrnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی علیپور؛بمب دست ساز پروفسور در پرسپولیس!